Har för första gången läst igenom din tråd NOGRANT . Sjukt seriöst å välgort (Y) Ser att du hunnit göra ideer jag tänkt å göra länge, fast ekonomin har bromsat, dvs myckt kolfiber . Ska försöka med tiden försöka bräcka dig med mina ideer om kolfiber hehe . Ska få motorn å detta koplett först, kolfibern är ju mest plugg and play grejjer Å DYRT
Nya fälgarna hemma Vad ska jag göra nu då? Klarade inte av att se bagaget så jag var tvungen att göra om massor med repor från bränsleslangarna och sen var det halv blank svart och det duger inte åt mig
Nästa vecka ska det handlas lite igen, få se vad det kan bli för nått roligt!
Ska i veckan lämna in fälgarna på pulverlack i motala! 150 kr fälgen inkl blästring! sen ska jag handla nya större bränsleledningar nästa vecka, och hoppas på att man får nya catch tanken också
Ska i veckan lämna in fälgarna på pulverlack i motala! 150 kr fälgen inkl blästring! sen ska jag handla nya större bränsleledningar nästa vecka, och hoppas på att man får nya catch tanken också
får man fråga vilken firma du lämna in dom till
sq sverige ab ligger i motala 150 kr fälgen som sagt vet ju ej vad dom har för finish på skerna och glömde fråga vad dom körde för glans o bläster sand! så de inte blir porer i alufälgen av sanden mena jag Ska ringa dom i veckan igen för att göra upp en tid
har nu lämnat fälgarna på pulverlack och det vart lite annat pris 150kr för bara lack, 250kr för lack + blästring, 300kr för lack + blästring + grund så 1200 gick kalaset på
I helgen ska jag köpa nya bränsleledningar o starta upp monstret
har nu lämnat fälgarna på pulverlack och det vart lite annat pris 150kr för bara lack, 250kr för lack + blästring, 300kr för lack + blästring + grund så 1200 gick kalaset på
Gör det idag istället och starta upp ikväll?
Går inte tyvärr Catch tanken är inte svetsad och löningen kommer på fredag
har små grejat i helgen och sen var man på swedol för att handla lite, men så satte dom käppar i hjulet även smtt rånad kändes det som men det har jag bara mig själv att skylla Dom kunde inte pressa vanlig bensinslang, jag tror även att jag fått för små kopplingar o så fortsätter det bara med problem. Jävla skit affär!!! O dyrt var de me Får glädja mig med att fälgarna vart jävligt grymma! Hade hoppats på en uppstart men de vart de ju inte då
Här är lite bilder iaf:
De var allt jag gjort i helgen, börjat om från början med att förstora b-slangarna i tanken, tagit upp ett hål för bensin påfyllningen så jag kan tanka utanför bilen och sedan hämtat mina fälgar och just det 600kr gick lacken på fälgarna på vart billigare ändo ha det!