2783
Sök

"lekplats" för sladd nära varberg

18 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
söker en plats där man kan/får öva upp sina färdigheter på att sladda/drifta eller vad ni nu vill kalla de.. inom några mils radie från varberg är okej. dock inte för långt!

stora öppna ytor med ganska så fin asfalt är ett krav då bilen är låg så ska inte behöva köra på asfalt varvat med grus. skicka ett mail till mig om ni vet några bra platser där man kan få testa o öva på sina färdigheter!

mvh//bmw:n

bmw power både utan och med stressfläkten under huven

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
31 maj 2009
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 juni 2009
maximus skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Han kanske syftar på lagliga alternativ. Finns ju sådana. Om det finns i Varberg vet jag dock inte.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Supraman
2 300 Inlägg
1 juni 2009
skicka pm så blir det lugnast

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

18 Inlägg
1 juni 2009
Trådstartare
maximus skrev:
§8 Uppmaning till brott

som jag skrev söker en plats där man kan/får öva

borde va att man inte uppmanar till brott då de står kan/FÅR

mvh en mindre kunnig på lagar o formuleringar

406 Inlägg
1 juni 2009
makkan_nykvarn skrev:
maximus skrev:
§8 Uppmaning till brott

Kan/får öva på sina skills. Kan ju även vara ute efter en olaglig plats där han kan/får öva på sina skills. Skulle ioförsig sitta fint med en bättre formelering. Som tex " Söker en plats där jag kan/får öva på mina skills lagligt.

MvH Glenn Wiberg

18 Inlägg
2 juni 2009
Trådstartare
DJeXCute skrev:
makkan_nykvarn skrev:
maximus skrev:
§8 Uppmaning till brott

Kan/får öva på sina skills. Kan ju även vara ute efter en olaglig plats där han kan/får öva på sina skills. Skulle ioförsig sitta fint med en bättre formelering. Som tex " Söker en plats där jag kan/får öva på mina skills lagligt.

om man använder ordet får. borde de ju rimligen vara tillåtet att göra de o är de det så borde de ju iaf vara lagligt?

exempel någon plats där de är inhägnat? eller får man köra utanför inhägnat på privatmark/privat parkering?

är ute efter en plats o få öva på LAGLIGT. så nu är alla nöjda
söker även några stycken som man skulle kunna gå ihop med o kanske hyra något ställe för en lite mindre peng av ägaren för o få gasa av sig lite på bredden..

mvh

91 Inlägg
16 juni 2009
Seriöst vad ni hänger upp er på folk fatta han e inte ute efter nåt olagligt....fan vad alla e lagliga helt plötsligt

660 Inlägg
16 juni 2009
BlueBull skrev:
Seriöst vad ni hänger upp er på folk fatta han e inte ute efter nåt olagligt....fan vad alla e lagliga helt plötsligt

Garaget, platsen för alla moralkärringar och paragrafryttare... Tråkigt men sant

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
16 juni 2009
Soderqvist skrev:
BlueBull skrev:

Garaget, platsen för alla moralkärringar och paragrafryttare... Tråkigt men sant

//Soderqvist

Ej att glömma den legendariska avundsjukan och jag vet bäst ideologin=) Men här finns inte bara moralkärringar o sumpträskbovar från Murmansk, men de är ofta de som skall yttra sig enligt paragrafryttarnas heliga skrift.

som en VÄLDIGT vis man sa; WHY SO SERIOUS ?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök