ja fyfan...inge skoj när det smäller asså, tur att det inte blev några allvarligt skadade där med bmw,audin och golfen, bilarna är ju trots allt bara materiella ting!
Tjena! Ludde Här som körde Golfen! Tänte bara upplysa er om att alla i bilen är okej, lite ont i nacken och ryggen bara! Kommer innom snart lägga ut på bilen innan och efter krocken!! Liter skilland om man säger så=)
Tjena! Ludde Här som körde Golfen! Tänte bara upplysa er om att alla i bilen är okej, lite ont i nacken och ryggen bara! Kommer innom snart lägga ut på bilen innan och efter krocken!! Liter skilland om man säger så=)
kanju inte ha kännt bra alltså.... den golfen som va så fin Hoppas du kan fixa iordning den man vill ju se den fler gånger
de är alltid lika tråkigt....lider med alla inblandade
Ett litet, men väldigt viktigt tips för framtiden! Ni som har blivit påkörda bakifrån. Om ni inte har uppsökt läkare för detta och har ont i nacken nu. Gå i morgon!!! En Whiplash-skada kan visa sej först om några år och det är inget att leka med..... Finns det då inget på pränt om olyckstillfället så kan ni få problem med försäkringspengar mm...
Ett litet, men väldigt viktigt tips för framtiden! Ni som har blivit påkörda bakifrån. Om ni inte har uppsökt läkare för detta och har ont i nacken nu. Gå i morgon!!! En Whiplash-skada kan visa sej först om några år och det är inget att leka med..... Finns det då inget på pränt om olyckstillfället så kan ni få problem med försäkringspengar mm...
Ja precis jag ska kolla upp de imorgon så man har de på papper iallafall!! //Ludde
Vad var det som gjorde att golfen stannade i förstaläget?
De var ju att alla började bromsa så jag fick stana framför en volvo efter mej kom en BMW som precis hann att stanna för mej. Då kom ju Audi:n och körde in i BMW:n som slungades in i min Golf
Vad var det som gjorde att golfen stannade i förstaläget?
De var ju att alla började bromsa så jag fick stana framför en volvo efter mej kom en BMW som precis hann att stanna för mej. Då kom ju Audi:n och körde in i BMW:n som slungades in i min Golf
Det var en perfekt beskrivning av det som skedde!!!!
Tyvärr har en kompis till oss som satt i bilen fått uppsöka akuten ikväll pga nacksmärtor Så vi får väl se hur han mår imorgon
Hoppas dom lagar upp din bil för den var riktigt fin:)
oohh illa.. aldrig kul då fina bilar blir tillknycklade.. och ett helvette är det att fixa dom fina igen åxå.. men det går oftast.. hoppas ni känner motivationen att göra det eller att börja på nytt..
är det ingen som har bilder på golfen o audin, sägs ha vart fina bilar?, lider med er fan, alltid lika tråkigt när nåt sånt här händer, skönt att ni klara er!