Men när det ligger så pass mycket däck på "banan" som där gör, och det regnar så blir det halare än is, och det är INTE kul då... Men som det ser ut nu så blir det nog bra väder på söndag
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Fotbollspelare slutar inte spela fotboll när det regnar. Så varför inte bevisa att man kan behärska flera underlag?? Det om något visar väl vad förarna kan??
Finns det någon som helst möjlighet att bara preliminär boka sig till ljudbiten.....jag e inte helt 100 på att jag kan....men vafan...kan jag så kommer jag.....PM gärna....
Senast redigerat av busfabror (11 juli 2009)
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Men när det ligger så pass mycket däck på "banan" som där gör, och det regnar så blir det halare än is, och det är INTE kul då... Men som det ser ut nu så blir det nog bra väder på söndag
Det är ju då man visar sina förar skills, å inte bara fullgas å svänga Hade man haft en kärra till drifting hade jag gärna varit med å kört, när man ställer på vinterbilen kanske man kör lite om det fortfarande är i drift vid den årstiden.