3343
Sök

Eftersnack: Meet Of The Month #2 - 13 Juni i Norrköping

33 Inlägg
14 juni 2009
grymmt att du fick med lite film på när jag körde men tycker det borde vara fler som har film på det var ju trotts allt inne o körde 3 ggr så är det någon som har kort eller filmer så ladda gärna upp eller så kan ni ju gärna skicka dom till mig. Tack för en lyckad träff

Skyline R33 <3

246 Inlägg
14 juni 2009
Undisputed skrev:
Fanns en massa soppåsar uppsatta lite hör och där! Vet inte om dom användes mycke? Men måste säga att de var ett väldigt bra initiativ av den/dom personerna som satt upp alla dessa påsar! Tummen upp

Att folk går och sätter upp sopp påsar e ju suveränt. Dock är det ju bara bra om dom tömmer dom oxå.
Vilket jag inte har en anning om de gör, det är ju bra för oss som är där på kvällen men tömms de inte (tas bort) blir väll ägarna lika sura ändå att de ska behöva ta bort dem..
Bra tänkt iaf :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
14 juni 2009
The_Bunny skrev:
Att folk går och sätter upp sopp påsar e ju suveränt. Dock är det ju bara bra om dom tömmer dom oxå.
Vilket jag inte har en anning om de gör, det är ju bra för oss som är där på kvällen men tömms de inte (tas bort) blir väll ägarna lika sura ändå att de ska behöva ta bort dem..

Tror dock ägarna skulle föredra att lyfta iväg en soppsäck framför att behöva plocka glassplitter lite här o var.

Nae.. tumme upp till de som kom med idén smile

Majestas
1 319 Inlägg
14 juni 2009
Caylon skrev:
The_Bunny skrev:

Tror dock ägarna skulle föredra att lyfta iväg en soppsäck framför att behöva plocka glassplitter lite här o var.

Klart dom tycker så...vart det så stökigt igår ? tänkte faktiskt inte på det.
Då var det väl klart värre förra träffen ?

Hur som helst, trevlig lyckad kväll enligt mig.
Vädret höll i sig, mkt bilar, ganska mkt folk.
Lite drag senare sen osv tongue

Längtar tills nästa träff redan lol

Team VeboTrim

1 397 Inlägg
14 juni 2009
Jag är en av de 2 som satte upp påsarna.. och jag tänkter inte ta ner dom... tanken var att dom som städar på parkeringen kanske skulle vara gladare av att behöva ta ner säckar än att plocka allt från backen... tänker sätta upp fler säckar till nästa MoM

Majestas
1 319 Inlägg
14 juni 2009
lill3bror skrev:
Jag är en av de 2 som satte upp påsarna.. och jag tänkter inte ta ner dom... tanken var att dom som städar på parkeringen kanske skulle vara gladare av att behöva ta ner säckar än att plocka allt från backen... tänker sätta upp fler säckar till nästa MoM

Stort plus bådet till dig och den andre som tog initiativ och satte upp dessa plast påsar..

Det här är verkligen något som borde uppmärksammas mer, och kanske till och med uppmanas i nästa "MOM plakat"

Nog att "oss" sladdar sönder parkeringen, vi behöver väl inte skita ner medvetet oxå mad

Team VeboTrim

81 Inlägg
14 juni 2009
Det var en mycket trevlig kväll. Mer av dessa!

Adder
972 Inlägg
14 juni 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/5034/686474_r902xl.jpg

Någon som kan fråga efter filmen smile ?

Här är en litet klipp, RS2 ggr 2.

[video]http://www.garaget.org/video/prqg39pacvry[/video]

Vill sig ej så här är länken: http://www.garaget.org/video/prqg39pacvry
Senast redigerat av Adder (14 juni 2009)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\

28 Inlägg
15 juni 2009
black_king skrev:
finns det inga fler bilder smile)

har 192 bilder mest från driftingen så om ni vill sitta och titta på hundra rökmoln så kan jag lägga upp några mer loltongue

Majestas
1 319 Inlägg
15 juni 2009
inga bra bilder på hojåkarna som busade loss när dom anlännt ?

Team VeboTrim

28 Inlägg
15 juni 2009
_MaCCe_ skrev:
inga bra bilder på hojåkarna som busade loss när dom anlännt ?

sry han inte med =/
och var en bit bort så sad fick någon halvkass :S ligger upp på min sida isånna fall smile

1 397 Inlägg
15 juni 2009
fråga dawern hä på garaget.. jag tog några bilder på de med hans kamera

953 Inlägg
15 juni 2009
Ser riktigt kul ut=) Funderar på att komma upp nästa gång ni kör träffen smile kan vara kul att komma bort lite från Jönköping. Synd bara att ni ha samma problem som oss med alkohol och flaskor. Tråkigt men det är svårt att göra nått åt de.

22 Inlägg
15 juni 2009
SJälv åkte jag jag ända från Uppsala. Tyckte det va en kul kväll. Blev några race för mig.

Jag lyckades kissa bakom polisstationen medans en polisbil körde ut tongue Som tur fick jag inga böter

246 Inlägg
15 juni 2009
_MaCCe_ skrev:
Caylon skrev:
The_Bunny skrev:

Klart dom tycker så...vart det så stökigt igår ? tänkte faktiskt inte på det.
Då var det väl klart värre förra träffen ?

Hur som helst, trevlig lyckad kväll enligt mig.
Vädret höll i sig, mkt bilar, ganska mkt folk.
Lite drag senare sen osv tongue

Längtar tills nästa träff redan lol

Mindre folk mindre skräp. påsarna hänger kvar var där idag.

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

6 Inlägg
15 juni 2009
Tjenna, Jag fotade och filmade lite med digitalkameran så jag gjorde en liten film ifrån lördags, Maila mig om du vill ha bilder Rally_cool@hot...
Här är Länken till filmen http://www.youtube.com/watch?v=xCNYbtRYfjc

Stort TACK till er som fixade den här träffen!
Mvh Robin

Sök