3243
Sök

Röker du i bilen?

129 Inlägg
16 juni 2009
Precis smile Min bränslemätare är bensindriven. Därför bör man vara lite försiktig när man röker.

Cigarrer luktar oftast enormt gott. Tycker det är mysigt när mitt hem och mina bilar luktar cigarr. Cigaretter luktar bara kemiskt.

Volvo544special65 skrev:
blacken skrev:
Patarei skrev:
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt.
Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.

Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..

Ford model A... Där är det inte frågan om någon elektronik till tankmätaren direkt! cool

1 062 Inlägg
16 juni 2009
Beror på helt vem som frågar wink Om tex en snygg tjej frågar så går det bra :p annars e det stopp ^^

Mvh

Team Björkeryd

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
16 juni 2009
wildboy_87_ skrev:
Beror på helt vem som frågar wink Om tex en snygg tjej frågar så går det bra :p annars e det stopp ^^

Mvh

Toffel

3 354 Inlägg
16 juni 2009
strikt rökförbud i min bil.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 196 Inlägg
16 juni 2009
Jag röker inte, därav attt jag inte röker i min bil. Jag har väl i och för sig tagit det hela ett steg längre, någon som nyligen rökt får ej åka med.

3 182 Inlägg
16 juni 2009
kommer aldrig att hända i min bil då jag inte röker. håller med föregående att den som har rökt får ta en taxi eller nåt in i min bil kommer dom inte.
Senast redigerat av pukan2 (16 juni 2009)

7 120 Inlägg
16 juni 2009
Jag håller till och med andan när jag går förbi rökare, så nej.. :p

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
16 juni 2009
BlueBull skrev:
ichibon skrev:
Absolut ingen rökning i min bil

varför ?

För att det luktar fan kanske? tongue

Allt för den där jävla hatten!

501 Inlägg
16 juni 2009
Subw000fer--92 skrev:
RÖK PÅ i min bil tongue tongue

hehehhehe:lol:

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

2 638 Inlägg
16 juni 2009
BlueBull skrev:
ichibon skrev:
Absolut ingen rökning i min bil

varför ?

Vad tror du själv ?

Det är totalt förbjudet att röka i en bil tycker jag. Dels är det vidrigt, luktar riktigt illa och drar ofta in i bilens klädsel.
Sen har jag astma med så någon som rökt utanför bilen skulle inte få åka med, eller iallafall vänta så personen i fråga vädrar bort stanken själv.

466 Inlägg
16 juni 2009
Totalt rökförbud i min  nuvarande bil och kommande också
Luktar ju skit i bilar som folk röker i  usch och fy

Christer *Dieselkungen*

350 Inlägg
16 juni 2009
varken i bilen eller utanför , såå duktig . . ^^

2 337 Inlägg
16 juni 2009
Nej, ingen rökning i min bil. Men det hindrade inte folk att göra det i min frånvaro. Så jag åkte på en luktsanering ändå.
Senast redigerat av Sarge (16 juni 2009)

679 Inlägg
16 juni 2009
det stinker däckrök i min bil , då kan det lika gärna lukta cigg rök med smile

Svetsare
3 150 Inlägg
16 juni 2009
Tillåter inte direkt rökning i min bil heller, åker jag däremot i nån annans bil så kan jag röka om föraren tänder en cigg eller bjuder.  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

><((((º>
115 Inlägg
16 juni 2009
Sarge skrev:
Nej, ingen rökning i min bil. Men det hindrade inte folk att göra det i min frånvaro. Så jag åkte på en luktsanering ändå.

Vilket rövhål gjorde en sån grej?

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

91 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Nordh skrev:
Sarge skrev:

lol

401 Inlägg
16 juni 2009
BlueBull skrev:
Nordh skrev:
Sarge skrev:

lol

säkert hans brud *sicken toffel*

2 337 Inlägg
16 juni 2009
Saab_Diana skrev:
BlueBull skrev:
Nordh skrev:

lol

säkert hans brud *sicken toffel*

Ja, det var mitt ex. Hon trodde inte att det skulle märkas om hon körde ner rutorna under tiden. Toffel vetifan, jag hade gjort klart vad som gällde, men jag kunde inte direkt styra över det när hon hade bilen.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
16 juni 2009
händer väll om de regnar väldigt mkt eller inte har tid att gå ut bilen tongue men de är inte ofta!

om jag åker me nån som röker själv i sin bil så blossar man ju på,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Sök