Precis Min bränslemätare är bensindriven. Därför bör man vara lite försiktig när man röker.
Cigarrer luktar oftast enormt gott. Tycker det är mysigt när mitt hem och mina bilar luktar cigarr. Cigaretter luktar bara kemiskt.
Volvo544special65 skrev:
blacken skrev:
Patarei skrev:
Jag röker cigarr och gör så i alla mina bilar. Dock med viss försiktighet i Forden då det läcker lite bensin ifrån bränslemätaren om man tankar för fullt. Cigaretter kommer ej i närheten av mina bilar.
Läcker bensin ifrån bränslemätaren??? vad har du för en Ford som klarar ett sådant stunt??..
Ford model A... Där är det inte frågan om någon elektronik till tankmätaren direkt!
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Det är totalt förbjudet att röka i en bil tycker jag. Dels är det vidrigt, luktar riktigt illa och drar ofta in i bilens klädsel. Sen har jag astma med så någon som rökt utanför bilen skulle inte få åka med, eller iallafall vänta så personen i fråga vädrar bort stanken själv.
Tillåter inte direkt rökning i min bil heller, åker jag däremot i nån annans bil så kan jag röka om föraren tänder en cigg eller bjuder.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Ja, det var mitt ex. Hon trodde inte att det skulle märkas om hon körde ner rutorna under tiden. Toffel vetifan, jag hade gjort klart vad som gällde, men jag kunde inte direkt styra över det när hon hade bilen.