Hej, sitter och funderar på att köpa nått som spelar aningen bättre än orginaljudet i min toyota corolla -96.
Tänkte helt enkelt köpa en ny HU som klarar mp3 format eller helt enkelt klarar av att emot usb(mp3spelare).
Samt ett par 6x9or och en aktiv rörbas.
Tänkte höra vart man kan hitta sådant någolunda billigt, som ni hör så förstår ni säkert att inga enorma summor pengar ska blåsas iväg här
Har dock lite funderingar kring 6x9or, eftersom "hatthyllan" är en plasthylla som bara sitter i två snören som följer med bakluckan upp så är det inget alternativ att sätta dom där, i bakdörrarna sitter det inga högtalare alls. Så vad ska man då göra åt detta? Kanske slopa dom helt och köpa högtalare i "lådor" och bara ställa dom på den såkallade "hatthyllan"?
Hjälp mig att brainstorma kring detta, och få så mycket ljud det går för så lite pengar som möjligt
Vet att det kanske inte är alla här på garagets dröm att inte spekluera kring det senaste slutsteget eller den bästa baslådan.
Detta är helt enkelt lite vardagsljud för en väldigt lite peng jag är ute efter.
Mvh Nils.