Jag tänkte kolla med folket om det finns intresse av en volvoträff i Stockholm/ Rosersbergs industri? Andra ställen i stockholm funkar minst lika bra men jag vet inga bra ställen för en bilträff så jag föreslår bara!
Tänkte att det skulle vara uppställt med volvosar på en parkering så att vi som uppskattar volvo kan få titta på varandras åk och få lite ömsesidig inspiration!
Andra bilar får ställa sig på andra platser.
Jag tänker inte stå för nått race, men vill ni köra lite strip så finns det plats för det. Dock brukar det locka till sig poliser och det brukar oftast avbryta det roliga!
jag är på iaf om det blir en träff finns redan massa volvo träffar runt om kring . sist var det en i kungens kurva då det regna och det var knappt bilar på träffen så det va ingen vidare där.
Jäkla kul att det finns intresse har planerat lite granna runt platsen om man säger så, tänkte att man delar upp o ställer gamla volvos, som amazon o 140's på ett ställe, sen 240 o 740 på ett ställe o sen nyare volvosar ( klart dom ska få glänsa ) på ett ställe, så att det blir lite struktur på grejjorna!
Plats är iaf bestämt, det blir rosersbergs industriområde! Tid har jag inte planerat än, men inte allt för långt in i framtiden
och som sagt, jag står inte för nått raceande, vill man gasa kan man åka på street race, nån kanske planerar nått efter
Jag tänkte kolla med folket om det finns intresse av en volvoträff i Stockholm/ Rosersbergs industri? Andra ställen i stockholm funkar minst lika bra men jag vet inga bra ställen för en bilträff så jag föreslår bara!
Tänkte att det skulle vara uppställt med volvosar på en parkering så att vi som uppskattar volvo kan få titta på varandras åk och få lite ömsesidig inspiration!
Andra bilar får ställa sig på andra platser.
Jag tänker inte stå för nått race, men vill ni köra lite strip så finns det plats för det. Dock brukar det locka till sig poliser och det brukar oftast avbryta det roliga!
Vad sägs gott folk?
Hejsan alla som gillar Volvobilar och trevligt socialt umgänge
Här finns en mycket bra träffplats som erbjuder Allt utom racemöjligheter
Stor parkering Finns alltid kunniga Volvomänniskor som du kan fråga om allt Vacker miljö
Våga prova ett besök, Öppet alla torsdagar från kl 18.30
Sjöhistoriska på Gärdet vid Djurgårdskanalen nära Kaknästornet