3160
Sök

Köpråd. Varför ska jag inte köpa Saab 9-5.?!

17 Inlägg
15 juli 2009
Trådstartare
FWD, RWD, understyr, överstyr, vem bryr sig cool jag behöver ta mig från A till B med lite komfort och krocka har jag inte tänkt mig big_smilebig_smile
så då behöver jag inte bry mig om vilket håll bilen far.. det beror väl på åt vilket håll jag vrider ratten tongue .

ne skämt å sido..
enda kravet är att bilen ska vara relativt ny och driftsäker då jag e trött på att mecka..
Med tanke på att 95 går att få (ny) till ett vettigt pris så tycker jag det är ett bra alternativ..

Begagnatvärdet spelar ingen roll om man har tänkt sig behålla bilen tills den är gammal för gamla bilar vill ingen betala något för ändå..

// J

///R-Rated
518 Inlägg
15 juli 2009
Johan_vunit skrev:
Begagnatvärdet spelar ingen roll om man har tänkt sig behålla bilen tills den är gammal för gamla bilar vill ingen betala något för ändå..

// J

Det där får stå för dig:) cool

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white

2 600 Inlägg
15 juli 2009
tycker att du ska köpa dig en 9-5 och var glad för dom är sköna att köra drift säkra och går hyggligt billigt landsväg stads körning då dricker ju dom lite det vet vi ju tongue och rätt skönt drag i dom orginal tycker jag då.
lycka till smile

gör som jag kör gubba racer=)

1 570 Inlägg
16 juli 2009
Nackdelar tycker jag är vägbullret och den är lite slängig i kurvorna, annars jätteschyssta bilar.

Sök