eea skrev:tack, men jag hittade dem inte på realcar. kan du länka tror du?eea.
Torlejf skrev:eea skrev:tack, men jag hittade dem inte på realcar. kan du länka tror du?eea.Går inte att länka till Realcar tyvärr, men som den gentleman jag är ska jag förklara. www.realcar.se --> Kolfiberdelar ganska långt upp i vänsterspalten --> Kolfibersplitters.Mvh. David.
schruttan skrev:Torlejf skrev:eea skrev:tack, men jag hittade dem inte på realcar. kan du länka tror du?eea.Går inte att länka till Realcar tyvärr, men som den gentleman jag är ska jag förklara. www.realcar.se --> Kolfiberdelar ganska långt upp i vänsterspalten --> Kolfibersplitters.Mvh. David.fjäääääskis;) Ont: Gör egna istället=) kan ju inte va speciellt svårt.
_Plutten_ skrev:kolla på fronten på min gamla s70!! den sitter det en läpp på som jag köpte på spoilershop.se...mkt bra passform och kosta ca2500-3000:- ...
Christian S skrev:_Plutten_ skrev:kolla på fronten på min gamla s70!! den sitter det en läpp på som jag köpte på spoilershop.se...mkt bra passform och kosta ca2500-3000:- ...så du hade bra passform på ditt v.i.p paket, det hade inte jag utan det skevade rätt rejält.