Ärligt talat ser den ju fan förjävlig ut, skulle inte ha tagit länge att fusk spackla, skulle redan ha gjort mycket. Ska du ha den färgen? Och tejp?
Men nåja, om du fixar en trevlig motor så blir den rätt ball iallafall.
Lycka till!
den e trevlig... spackla de e skit... man ska bara ha plåt och lack... de e de bästa som finns... sen att min har ett par bulor det tillhör historien om bilen. du pumpar väll inte in silicon när du får rynkor?? ..
Nja de blir väll bara en vanlig 350/350 om jag får tag på någon vill säga
Centrumvänd plåtfälgarna och dra dem i grön flake... Sen sätter du spider caps på dem...
Inte för att jag är mycket för pilsnerbilar men det är alltid bra när gamla bilar får ett nytt liv i stället för att gå till skroten... En annan sak med de som köper en fin bil och super ner den med flit... Ta't lite lugnt bara så får den nog många sköna raggarmil framför sig. Hehe.
Centrumvänd plåtfälgarna och dra dem i grön flake... Sen sätter du spider caps på dem...
Inte för att jag är mycket för pilsnerbilar men det är alltid bra när gamla bilar får ett nytt liv i stället för att gå till skroten... En annan sak med de som köper en fin bil och super ner den med flit... Ta't lite lugnt bara så får den nog många sköna raggarmil framför sig. Hehe.
Centrumvänd plåtfälgarna?? nä flake passar inte in på denna tycker jag:P spider caps ??
de e trevligt med pilsnerbilar.. men denna är ju nått imellan pilsner och bruks bil tycker jag allting görs ju seriöst dock utan spackelskit.
denna bilen har gått på raggen länge än vad jag har left.. De krockades 91 och har stått sen dess tills jag räddade den från skroten och livar upp den nu:D
Jodå den ska vårdas kommer inte bli nått sönderparkat lik även om det med är trevligt men trisst o göra så när man lägger ner sån tid på den.