Så var stötfångaren hemma igen från AutoLack i Östersund. Fint jobb som vanligt :-) Denna gång blev svärden blanksvarta. Montering sker först till våren då bilen hämtas hem från uppställningsplatsen.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ligger och väntar tryggt på taket till e30n. Ska återmonteras efter en omlackering. Små märken fanns efter plattan som nummerplåten var monterad på. Nu är dessa ett minne blott.
Ett litet projekt att fundera över. Den slutdel till avgaset som tillverkades förut har visat sig låta lite väl mycket just i landsvägsfart runt 100 km/timmen och där ligger man rätt ofta. Ska se om jag kan trixa dit en större dämpare och just nu funderar jag över en Apple Racing, Ferrita eller en Simons Rally.
Ett litet projekt att fundera över. Den slutdel till avgaset som tillverkades förut har visat sig låta lite väl mycket just i landsvägsfart runt 100 km/timmen och där ligger man rätt ofta. Ska se om jag kan trixa dit en större dämpare och just nu funderar jag över en Apple Racing, Ferrita eller en Simons Rally.
Det är lugnt på denna tråd. Bilen rullar på och snart 300 mil denna sommar. Planer finns att avyttra den och X3an och köpa en X1a och en billigare hobbybil. Men, Performancesysttemet fick nytt luftfilter idag och såklart en allmän tvätt i motorrummet.