3360
Sök

Angående: Karavan till MoM-Träff #4 från Linköping 1:a Aug

60 Inlägg
30 juli 2009
Trådstartare
Tjena! eftersom Action meet är nu i helgen finns det nog många som drar vidare till Norrköping på kvällen. Hade vart kul om vi fick ihop många bilar till en karavan här ifrån Linköping.

Någon mer som tycker som jag? smile

-------------------------------------------------------------------------------------

Plats: Cloetta Center

Tid & Datum: Runt 19:00 -  1:a Aug.

Avgång: ca halv 8

MVH !

// Johan //

116 Inlägg
30 juli 2009
Förhoppningsvis slipper ni Volvo 7/900 i karavanen då det är planerat en förträff i Norrköping kl 19.00

72 Inlägg
30 juli 2009
Nu blev de svårt tongue , Karavan eller 7/900-Förträff i Norrköping ? tongue

4 Inlägg
30 juli 2009
Jag hakar på med. Det här ska bli skoj.

Se till och dra med er era polare också så det blir en fin karavan.
Senast redigerat av bpp (30 juli 2009)

82 Inlägg
30 juli 2009
vi kommer.

försök att hålla ihop karavanen denna gången.

60 Inlägg
30 juli 2009
Trådstartare
PhilleStenberg skrev:
Nu blev de svårt tongue , Karavan eller 7/900-Förträff i Norrköping ? tongue

Hehe,. Karavan är alltid kul ? rollbig_smile

Blomster skrev:
vi kommer.

försök att hålla ihop karavanen denna gången.

Håller med , roligare om vi åker i grupp !wink

// Johan //

carzy
461 Inlägg
30 juli 2009
Dvs att alla inte bränner iväg o 140 kmh. Bättre om dom som åker först ligger i kör lugnt så att alla som kommit efter i rondellerna kommer ifatt :]
kanske ha en längst fram o en längst bak me telekontakt yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes

Team BSG

82 Inlägg
30 juli 2009
Mobeerg skrev:
Dvs att alla inte bränner iväg o 140 kmh. Bättre om dom som åker först ligger i kör lugnt så att alla som kommit efter i rondellerna kommer ifatt :]
kanske ha en längst fram o en längst bak me telekontakt yikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikesyikes

instämmer man får köra under hastighets begränsningen.

72 Inlägg
30 juli 2009
Blir nog Karavan iaf big_smile .. Men som sagt , kan inte alla ta sitt eget ansvar för att Karavanen hålls ihop , MYCKET roligare då !! Dom som tycker det är kul att brassa iväg så fort vi kommer ut på motorvägen kan lika gärna åka själva , meningen med karavan är att man ska åka tillsammans !! smile

Herr
135 Inlägg
30 juli 2009
Jag lär nog komma med största sannorlighet, som vanligt.

#! /bin/death

oijoij-society.com
774 Inlägg
30 juli 2009
Känner någon för att ta tag i det så har ÖoB walkie-talkie´s för 250kr bara för er att köpa om ni vill hålla koll på vart man är räckvid: 5km och Cobra så det är inga skit saker!

Se om man åker med er men den som lever får se? wink

296 Inlägg
30 juli 2009
det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

60 Inlägg
30 juli 2009
Trådstartare
kvarna_21 skrev:
det är väl bara o lägga sig i 100 på motorvägen? men innan motorvägen börjar är det ju en jätte lång raka där kan man ju åka i 30-40 tills alla har kommit ifatt karavanen? om vi gör så att jag åker sist från parkeringen sen kör jag först i karavanen? om det är okej med alla? eller någon som vet något annnat smidigt?

Låter som en bra idé , vi skulle ju nästan kunna stanna intill kanten på rakan innan motorvägen tills du kommer föbri? wink

// Johan //

296 Inlägg
31 juli 2009
Fast_J skrev:
kvarna_21 skrev:

Låter som en bra idé , vi skulle ju nästan kunna stanna intill kanten på rakan innan motorvägen tills du kommer föbri? wink

om det är okej med alla men tar du tätten dit då?

Forehead flamers
113 Inlägg
31 juli 2009
Ska försöka va i tid ... ska bara montera Jt:t wink Förhoppningsvis är vi nåra kärror ;>

/B

60 Inlägg
31 juli 2009
Trådstartare
kvarna_21 skrev:
Fast_J skrev:
kvarna_21 skrev:

om det är okej med alla men tar du tätten dit då?

Absolut wink , nära halv 8 ställer jag mig vid korsningen ut från parkeringen, så är det bara att vi rullar sakta wink  ser ut att kunna bli bra den här gången!

// Johan //

carzy
461 Inlägg
31 juli 2009
Härligt,så kanske de blir lite fason på denna smile hoppas det blir mycket bilar och lugn körning dit så de blir überballt när alla rullar in på bauhause big_smile

Team BSG

4 Inlägg
1 augusti 2009
Bara drygt 6 timmar kvar nu. Hoppas det blir en del folk nu. Vädret verkar bra så här på förmiddagen. big_smile

15 Inlägg
1 augusti 2009
känns on:)

full gas vevlagers ras

Sök