Riktigt kul race måste jag säga, mycket publik var det med
Har ingen lust att ladda upp bilderna i mitt galleri på garaget då jag måste ladda upp dem en för en och det tar ett bra tag att ladda upp 70 bilder som sedan skall upp i tråden med.
smaskiga bilder! skulle gärna sett lite mera, även från andra håll med . förresten, får jag din tillåtelse att ladda upp några på min garagetsida? självklart skriver jag vem som plåtat dem! skulle gärna tagit i högupplöst också om det nu skulle gå bra?
smaskiga bilder! skulle gärna sett lite mera, även från andra håll med . förresten, får jag din tillåtelse att ladda upp några på min garagetsida? självklart skriver jag vem som plåtat dem! skulle gärna tagit i högupplöst också om det nu skulle gå bra?
tack iaf!
Självklart, bara du skriver att jag fotat som du sa
Tack alla andra
Fotar din bil i Göteborg. skicka pm! Flickr - Mitt Fotoalbum
tack iaf!
Självklart, bara du skriver att jag fotat som du sa
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)