3222
Sök

Kärlek på gott eller ont ?

265 Inlägg
14 augusti 2009
Trådstartare
#1
tja sitter hära nu 02.19 o funderar på kärleken .
har haft en och samma tjej nu i 3 år snart vi är förlovade .
jag har hus m.m jag får ibland en hemsk känsla av att vara uttnyttjad .
hon far iväg o sover hos sina föräldrar och säger att det är för att hon behöver andas .
o fine jag låter hon göra det sen kommer hon o sover hära ett par dar sen far hon igen .
jag börjar ärligt få huvudbry . nu ikväll skulle vi chilla framför en film men nej nu väntar jag på ett samtal från henne att hon ska ha skjuts från sina polare .
jag har försökt att prata med henne om det dära men får till svar - Nej det är ingeting
men man har ju fortfarande den dära hemska känslan över sig ändå .
och man vill ju inte tappa det bästa man har .
sad så att behövd skriva av mig har ni några bra tips då det har gott i neråt svackor för era förhållanden mvh / t

945 Inlägg
14 augusti 2009
#2
Handlar nog lite om att lägga ihopa två plus två, tror du inte?

Låt oss säga att vi nu har konstaterat hur billig hon är. Ska hon bo i ditt hus? roll
3år klassas som en längre tid och många kan då ha svårt för att lämna in.
Vissa tjejer, säkerligen killar också gör situationen av den bästa och börjar bli frånvarande.
Varför? Jo därför du ska tröttna och ta det steget som den inte vågar!

Är du ett troll eller vågar du avslöja din och hennes ålder?


265 Inlägg
14 augusti 2009
Trådstartare
#3
jag 23 hon 20

DFFL
9 020 Inlägg
14 augusti 2009
#4
Hon knullar andra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

4 Inlägg
14 augusti 2009
#5
Firetraxx är du alltid lika glad på morgonkvisten? smile

- Oderint dum metuant.

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
14 augusti 2009
#6
hm så här låg det till med en av mina tjejer

som firetraxx sa,  hon knullar andra.



det är ganska enkelt, tyvärr så tröttnar de "flesta" svenska tjejer ( o några utläningar o att jag sa "några" e ju föratt de flersta utlänska tjejer e rädd för herdersmord o såna grejer som de e tvingad o behålla samma kille, annars tro mig de e inte något bättre en svenska tjejer) efter ett tag när de varit ihop med en o samma kille.

Problemet är INTE att du är en dålig kille, nej problemet är att de tar oss för givet, de tror att du kommer "alltid" o finnas där,  så  de knullar här o där lite o har en trygg rygg där de vet att "killen finns där oavsett vad som händer".


helt enkelt. hon strullar runt, för att se om hon hittar någon bättre, gör hon de så dumpar hon dig eller pressar hon dig tills du dumpar henne,      hittar hon ingen bättre, springer hon tillbaka till dig.



tro mig. jag vet vad jag pratar om ^.^     
har uplevt det i första hand några gånger. hahahh ( fast jag va oxå otrogen men de fick de aldrig ta reda på).


du e 23. nästan lika gammalt som jag.
det är för tidigt att ta det värst seriöst nu, om du nu e inte ute efter barn o så.
annars. lev ditt liv.  vi har  mer chanser i livet. bara om dumpar henne betyder ju d inte att ditt liv e slut!

min farfar sa till mig en gång när jag var jätte liten.
"när gud stänger ena dörr mot dig, så öppnar han den andra åt dig".
tänk noga så förstår du vad han menade med det
Senast redigerat av mr_right (14 augusti 2009)

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

1 570 Inlägg
14 augusti 2009
#7
UUSSSCH vad man känner igen det där. "Behöver andas"?? Så j-vla tråkigt att höra. Jag skulle aldrig säga till så till någon i min närhet jag tyckte om. Det verkar som många får problemet att de är för snälla, för trogna, för tråkiga och för förutsägbara och då måste tjejerna "andas" helt plötsligt smile Typiskt beteende av en omogen tjej som inte hittat sig själv ännu..

Problemet är beteendet att börja se sig om efter andra när man redan har ett förhållande. Det är j-vligt fult och sån skit ska man inte ta. Det kan ju handla om otrohet i värsta fall. Om inte så får ju inte du ut någonting i ett sådant förhållande. TÄNK PÅ DIG SJÄLV!!!!

Skippa den bruden känner jag spontant, jag är 30 och jag hört de där visorna förut och då är det på sista versen. Och försök inte lappa ihop förhållandet. Behöver man ha tid för sig själv redan i er unga ålder då kommer det aldrig fungera ändå.
Senast redigerat av henrikh (14 augusti 2009)

Muttley
14 augusti 2009
#8
så var de för alla de 4 ex som de var "seriöst" med. de låg runt med andra de svinen.

De skulle vara hemma den helgen vi skulle träffas men istället ligger de i någon annans säng smile tack och hej. säger man då.

892 Inlägg
14 augusti 2009
#9
Haha, fan va neg alla är då! lol

Nåja, det är klart det kan vara så, men vet du att hon faktiskt slaggar hos sina föräldrar när hon säger att hon gör det? Har du kollat det...?

Tycker iof det är jävligt dåligt att hon "behöver andas", håller med henrikh, men jag hoppas att ni liksom inte klänger på varandra hela tiden? Då kan jag förstå hon behöver lite space...

Har varit tillsammans med samma dam i över 8 år nu, och nog fan har vi haft problem och svackor (inte att nån av oss knullar runt då, hoppas jag wink), men man får bestämma sig om man vill ta i tu med problemen eller gå vidare...

Lätt och säga det ena eller andra baserat på typ ingen info som helst, men du måste känna efter själv.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

231 Inlägg
14 augusti 2009
#10
Skicka ut henne. klarar hon inte av att prata ordentligt med dej efter tre år utan hon hellre åker till sina "föräldrar" (vilket lika gärna kan betyda den lokala pizzabagaren som bjuder henne på en extra kebabrulle lite då o då) så känns det inte som hon är så värd att hålla kvar i. Du är 23, livet är långt ifrån slut så ut med henne o hitta en ny

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
14 augusti 2009
#11
Forshem skrev:
Skicka ut henne. klarar hon inte av att prata ordentligt med dej efter tre år utan hon hellre åker till sina "föräldrar" (vilket lika gärna kan betyda den lokala pizzabagaren som bjuder henne på en extra kebabrulle lite då o då) så känns det inte som hon är så värd att hålla kvar i. Du är 23, livet är långt ifrån slut så ut med henne o hitta en ny
du menar när hon beställer en pizza o får en "kebab rulle" påköpet?


ahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

Supraman
2 300 Inlägg
14 augusti 2009
#12
De e nog dags för dig att kolla upp vad hon sysslar med.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 augusti 2009
#13
Inte för att vara sånn. Men jag tror jag måste ställa mej i ledet med dom andra sad

Min tjej och jag har oxå vart tsm i 3+år. Dock inte förlåvade för det skulle verka konstigt när man precis fyllt 18 tongue
Men hursomhelst så har hon aldrig behövt "andas."
Utan ärligt talat är lite besatt i mej faktiskt tongue
Både på gott och ont. Det får en att känna sej jävligt taskig när man ska ut med polarna istället hmm

Men det är kanske dags att kolla upp vad hon gör igenteligen?

Jag hoppas för allt i världen att jag har fel. Men det vore ännu värre om det vore så att den alltid lika glada FireTraxx.. har rätt. Och här går du runt och gör inget åt saken.

Hoppas det löser sej! Vi vill inte ha ännu en "otrogen flickvänn diskussion."
Jag blir så jävla arg när jag läser sånt mad

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

x40
1 209 Inlägg
14 augusti 2009
#14
tråkigt för dej men jag håller med alla andra om att hon kanske han en annan vid sidan om.. så som stefan skriver att det e dax att ta o kolla vad hon sysslar med.

Volvo S40 turbo.

DFFL
9 020 Inlägg
14 augusti 2009
#15
71W3 skrev:
Firetraxx är du alltid lika glad på morgonkvisten? smile
Glad kan jag väl inte påstå.
Men erfarenhet säger mig att så är troligtvis fallet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

508 Inlägg
14 augusti 2009
#16
Va jag uppfattar av trådskaparen så verkar d inte som ni bor ihop. För du säger att DU har hus, inte ni.
Och vet du att hon sover hos sina föräldrar, för du skriver ju inte att du misstror henne om d.
Har hon anledning att andas, är du en sån där jäkel som är så fett på hela tiden att hon måste sova hos sina föräldrar för att du hela tiden vill hålla handen, ringer så fort hon går utanför dörren m.m?
Och inte för att va den som är den och lite små skeptisk, men förlova sig när man är 23 & 20, tror ni allvarligt att d håller? Man har ju hela livet framför sig, man måste ju ha lite kött på benen innan man har hittat den "rätta".

Men d är säkert som ni säger här inne, d är baaaara tjejer som är otrogna och knullar runt. 
Och förfölja tjejen i frågan blir säkert sååå mycket bättre än att konfrontera henne. Tror du hon ljuger så dumpa då, för ni har ändå inget att hämta hos varandra om ni ändå inte litar på varann.

Till Mr_right så verkar inte du bättre än dom tjejer du träffat eftersom du varit otrogen själv och inte ens vågat stå för d eftersom du säger att dom inget vet.

945 Inlägg
14 augusti 2009
#17
RacingBunny skrev:
Va jag uppfattar av trådskaparen så verkar d inte som ni bor ihop. För du säger att DU har hus, inte ni.
Och vet du att hon sover hos sina föräldrar, för du skriver ju inte att du misstror henne om d.
Har hon anledning att andas, är du en sån där jäkel som är så fett på hela tiden att hon måste sova hos sina föräldrar för att du hela tiden vill hålla handen, ringer så fort hon går utanför dörren m.m?
Och inte för att va den som är den och lite små skeptisk, men förlova sig när man är 23 & 20, tror ni allvarligt att d håller? Man har ju hela livet framför sig, man måste ju ha lite kött på benen innan man har hittat den "rätta".

Men d är säkert som ni säger här inne, d är baaaara tjejer som är otrogna och knullar runt. 
Och förfölja tjejen i frågan blir säkert sååå mycket bättre än att konfrontera henne. Tror du hon ljuger så dumpa då, för ni har ändå inget att hämta hos varandra om ni ändå inte litar på varann.

Till Mr_right så verkar inte du bättre än dom tjejer du träffat eftersom du varit otrogen själv och inte ens vågat stå för d eftersom du säger att dom inget vet.
Du.. Om jag citerar såhär: Don't Play With The Player Ska vi gå vidare? roll
Eftersom jag är kille så måste jag automatiskt hålla med alla som har en snabel, så ja står på hans sida. lol


Trådskaparen, hon är väll inte skriven på din adress?? Håll hårt i sakerna när hon drar, dom skinnar! cool


Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 augusti 2009
#18
Bjare skrev:
RacingBunny skrev:
teeeext
Du.. Om jag citerar såhär: Don't Play With The Player Ska vi gå vidare? roll
EXAKT samma sak som jag tänkte tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

945 Inlägg
14 augusti 2009
#19
LeafBox skrev:
Bjare skrev:
RacingBunny skrev:
teeeext
Du.. Om jag citerar såhär: Don't Play With The Player Ska vi gå vidare? roll
EXAKT samma sak som jag tänkte tongue
Men du har väll hört? Det handlar aldrig om "riktiga" känslor fråns spelaren har blivit sårad... roll


Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 augusti 2009
#20
Kan vara både och, seriöst har själv tjej men jag blir tokig om jag hade bott tillsammans med henne, ibland måste man bara därifrån, men fråga rakt ut, lägg korten på bordet red ut alla misstankar o låt henne svara ärligt, fråga hennes kompisar, tjejer älskar skvaller så fråga dem ärligt också se om du får reda på något.

Annars är det bara sätta igång Nashville Pussy - go to hell ta några jackdaniels och följ instruktionerna i låten.

Tänk på att ni är unga, fan 23-20 seriöst är inte 3 år långt förhållande i din ålder om ni då startat då du är 20 o hon är 17, så hade jag nog tänkt igenom saken ordentligt med förhållande, förlovning o hela den biten, världen ligger fan framför dig, det finns hur många tjejer som säkert är bättre, smartare snyggare, känslosammare, skulle det gå åt helvete. Tänk på två saker 1: Du kanske älskare henne men du äger aldrig henne 2:  ...  åk till Thailand;)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !


Sök