Det var som vanligt på Vallåkra, Volvo 740 var prioriterat. Verkar som om de helt missat att japsebilar är stort och bara växer överallt, området de hade satt till "Japanbilar" var ju ett skämt, tog 10 min sen var det fullt så de fick utöka området lite halvhjärtat.
Samt, de borde ta in en annan speaker till nästa år, så trött på den mannen, han kunde absolut INGET förutom Volvo verkade det som. "Ja, där kommer en röd bil, öööh... ja röd", men när det var en Volvo; "Här har vi en Volvo 242:a med tjosanhejsan och dittandattan som gjordes då och då".
Samt, en sak som jag och några till stod och funderade över var att varför man inte har Blackrace samtidigt? Där är en gigantisk flygraka som står oanvänd mesta tiden, dit med en ljusgran i mitten och voilá, du har dig själv en 402m bana.
På så sätt hade det varit action hela tiden, låta vem som helst köra under tiden inget händer, som att se en Maserati och två Ferrari köra fram och tillbaka utan att gasa (ooh vad coooooolt
). Det borde de sätta upp till nästa år tycker jag.
Fint väder iaf, är solbränd i ansiktet och i nacken, precis som det ska vara när man varit utomhus hela dagen
/P-H