Där har du iofs en poäng! Dock ska dom rulla på vintern så kanske kommer se ut som vilka plåtisar som helst?
Min erfarenhet utav vita fälgar är även att dom ALLTID ser smutsiga ut (förutom när dom är nytvättade givetvis), ska du dessutom använda dom på vintern kommer dom tyvär inte se allt för trevliga ut.
Vitt tycker ja passar bra. Vita fälgar passar nästan på alla bilar oavsett färg Hade vita fälgar nu i vinter och de såg inte skitiga ut för jämnan som svarta brukar bli
Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Jag har vita fälgar på min bmw till sommaren. Jag kan säga så här. Det är sjukt snyggt, men! De blir smutsiga direkt! Så har du inget emot att tvätta bil och fälgar 3 ggr i veckan så kör på! Annars skulle jag nog välja svart. Dock så är det just bromsdammet som är det jobbiga med de vita fälgarna. Kanske funkar det bättre på vintern?
Fan kan inte bestämma mig Vet ju hur den skulle se ut med svarta men om ngn mer orkar ps:a dit ett par vita igen på en annan bild så hade det varit kanon!
Känner lite såhär med, har aldrig sett någon med vita aerofälgar till skillnad från svarta som det bland annat rullar en med här i stan
svart helt klart! Tycker att de vita bryter bilens cleana look Jag hade kört på svarta, dock inte blank lack utan matt. Men det förslaget med en röd stripe runt verkar heldans snyggt! Prova samma sak men med svarta fälgar:)