3386
Sök

Volvo 850 angående hydral kopplingen, får inte upp trycket...

167 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Hej:) jag har stoppat i min motor i 850in för ett tag sen men när jag skulle lufta kopplingen gick det inte, sen efter massa försök fick jag upp tryck men det behölls under natten bara och sen fick jag inte tillbaka trycket, men då gick nivån upp och ner i bromsvätske behållaren när man pumpade och i med det böt jag huvudcylindern och då fungerade allt bra, 3 dar senare var trycket borta igen... men nivån i behållaren ligger stadigt nu när jag pumpar, och har bytt o-ringen på ingående rör för den var trasig när han tappa trycket andra gången men nu kommer det inte tillbaka. Är det nån som har förslag på lösningar? roll

Är mycket tacksam för svar!
Mvh Ralle

Överladd<3

8 250 Inlägg
28 augusti 2009
Se till att lufta ordentligt och kolla så att nivån i det bakersta facket på behållaren är fullt, annars så suger den luft när du kopplar.

167 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Okej, har kollat det och det finns gott om det, glämde på slangen från huvudcylindern och behållaren och det är som det ska. Finns det nåt mer jag kan kolla elr försöka tro???
Senast redigerat av XtremeStreetR (29 augusti 2009)

Överladd<3

167 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
Någon? tongue

Överladd<3

143 Inlägg
25 oktober 2009
tryck in olja underifrån det är det enda som funkar;) alltså ta loss slangen på slav cylindern och tryck in olja därifrån. hade samma problem när jag satte i motorn i min.

Sök