3492
Sök

Roligt F1-liknande management-spel! Grand Prix Racing Online

57 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Tjena

Har kört ett F1 liknande spel i över 3 år. Du är manager för ett team med 1 förare, bil, fabriker och byggnader. Du lagar bilen, kör tester, tränar föraren, förhandlar med sponsorer mm. Framförallt kör du practise och kvalar inför racet.

http://www.gpro.se

Racen körs "live" tisdagar och fredagar kl 20:00 och håller på till ca kl 22:10. Man behöver inte kika om man inte vill smile

Det är riktigt kul spel som jag rekommenderar till er! big_smile

http://www.gpro.se

57 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Race ikväll igen smile står för tillfället på startruta 16 av 33 kvalade smile
http://www.gpro.se/StartingGrid.asp?Gro … er%20-%201

Har uppgraderat bilen till detta racet på Magny Cours-banan i Frankrike, så jag hoppas på en bra placering. Kanske poäng om jag får en bra start. big_smile

57 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
Blev en slutlig 9e plats och säsongsbästa placering (som var 19e innan). Just nu tror jag faktiskt att det kan lossna och jag kan slåss om lite poäng smile Blir lite uppgraderingar till racet igen.

Pass på och regga er och testa på spelet lite om ni är intresserad. Jag måste utlysa en varning; när man väl börjar spela är man fast smile

Thedriftking
3 september 2009
är detta gratis? tongue

57 Inlägg
3 september 2009
Trådstartare
Jajamen smile

Dock kan man bli supporter och får då lite ökade funktioner. Tex nåt som heter Past setups där man ser en raceanalys och hur bilen slets osv smile
Senast redigerat av Hans_1981 (3 september 2009)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 september 2009
Helvete att jag läste detta yikes Har nog svårt att slita mig från tv'n, datorn och bilen redan som det är nu för att kunna koncentrera mig på komvux studierna! Nu fick man nys om detta oxå, kommer inte sluta bra dehär!

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

57 Inlägg
4 september 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Helvete att jag läste detta yikes Har nog svårt att slita mig från tv'n, datorn och bilen redan som det är nu för att kunna koncentrera mig på komvux studierna! Nu fick man nys om detta oxå, kommer inte sluta bra dehär!

Mvh Tommy

Helt rätt!! big_smile du behöver lite avkoppling med nya grejer ibland lol

Fotointresserad.
230 Inlägg
4 september 2009
Reggad nu, är på waiting list nu smile

57 Inlägg
4 september 2009
Trådstartare
Vad roligt! Skriv gärna ikväll hur det gick i ert första race big_smile

57 Inlägg
5 september 2009
Trådstartare
Trevligt! Säsongens första poäng! trots 7 spins från föraren. Det var ett frustrerande race med en fin utgång smile nu är jag ute efter fler poäng

57 Inlägg
9 september 2009
Trådstartare
Det blev en till 9e plats och alldeles utanför poäng sad Men trenden är rätt klar med placeringar. 22    17    22    9    8    9 smile Jag har en uppgradering att göra sen ska jag ta lite fler poäng än 1 smile

Race på fredag igen, så det är gott om tid för nya spelare att hinna bli aktiverade och sätta sig in i spelet. Ju fler svenskar desto bättre wink

Evolution Garage
478 Inlägg
10 september 2009
senast i österike gick det la sådär...
23.  -4     Mr_Redbull  + 4:05.432    50  3  1:30.126  222.31 km/h 27.192s
2a racet men börjar få häng på det

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

57 Inlägg
11 september 2009
Trådstartare
Låter bra det. Jag har ett svenskt forum för de som är intresserade att lära sig mer om spelet smile

2 182 Inlägg
11 september 2009
Har varit medlem där ett bra tag nu, har väl gått sisådär varje säsong tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

57 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
Jag känner igen dig Niklas! wink Jag var tom din teamleader om jag inte minns fel smile

2 182 Inlägg
20 september 2009
Hans_1981 skrev:
Jag känner igen dig Niklas! wink Jag var tom din teamleader om jag inte minns fel smile

Där ser man smile Var ju teamleader ett tag ja mä, men orka inte med så jag lämna över till nästa wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
20 september 2009
Reggad ;D och det ser ju Föbännat ruuwligt ut big_smile

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

57 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
_JLarsson skrev:
Reggad ;D och det ser ju Föbännat ruuwligt ut big_smile

Du har helt rätt! ;D

57 Inlägg
25 september 2009
Trådstartare
Problem med finanserna.. varit tvungen att ta några race med lägre nivå på bildelarna. I efterhand hade det varit klokare att inte stress-uppgradera bilen och samtidigt testa en massa. Men det är långt ifrån kört smile

Sök