30 augusti 2009
Trådstartare
baen skrev:
Slave_joe skrev:
baen skrev:
Nej det gör det inte.
Prioritera en bil med nybyggd motor före exteriört skick. Dessa bilar har en förmåga att stå på verkstäder alltför ofta. Min bil rasa rätt omgående utan förvarning och notan sluta på över 30' för motorrenovering. Det är dessutom väldigt kul när mitsubishi inte hittar delar i sina datorer och säger att de kan ta upp till 4 månader för att få nån liten skitgrej som kostar en hundring.
det är därför man lämnar bilen/motorn till nån som är kunnig på sina saker, i princip alla saker finns att få tag på via tex eBay..
Självklart är det så. jag beställde allt mitt ifrån USA istället. Jag vill bara poängtera det så man inte tror att de ligger grejer på hyllan hos mitsubishi om de krånglar. Det är säkerligen en kanonbil med en nybyggd motor men man ska veta att dom är långt ifrån pansarvagnskvalitet.
Föreslår att trådägaren går in på min tidigare nämnda länk o kollar igenom teknikdelen på dom gamla evosarna så får man en uppfattning om hur bilarna är att äga.
Okej läste det du pratade om att det kan ta lång tid för mitsubishi att leverara
, men är skapligt sugen ändå. Någon annan som har en åsikt?
Senast redigerat av Frapp3 (30 augusti 2009)