3374
Sök

Navigationsprogram till laptop

4 554 Inlägg
20 september 2009
Trådstartare
köpte en usb gps till datorn idag och la in mapmonkey, verka inte funka så bra, den tror jag är i england fast den hittar satteliter och allt..någon som vet varför den är som den är?

4 554 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
provade mappoint idag men gillar inte 2d när man kört med 3d innan känns som de hackar en del med så nja får väl leta vidare´, garmins nrout är med 2d så jag är nog illa tvungen att hitta en pda emulator va nu man hittar en sån, google är inte på min sida längre...

4 554 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
har försökt hela kvällen att köra mapmonkey men utan resultat, dels finns inga kartor till sverige att hitta och dels så är kartorna uråldriga då de är ifrån destinator 3 och destinator 7 kartorna är från 2006.. så jag tar gärna tips på program så man kan köra mobila program på datorn

43 Inlägg
15 oktober 2009
loudness skrev:
har försökt hela kvällen att köra mapmonkey men utan resultat, dels finns inga kartor till sverige att hitta och dels så är kartorna uråldriga då de är ifrån destinator 3 och destinator 7 kartorna är från 2006.. så jag tar gärna tips på program så man kan köra mobila program på datorn

Mapmonkey är ingen höjdare

Pröva att köra Sygic eller iGO8 istället för mapmonkey.  Det är dessa program du letar efter;)
Kan rekomendera ett besök på digital-cars forum, en av de bättre bilpc siterna. Där kan du läsa om de olika GPS programen som finns till en bil pc.
http://www.digital-car.co.uk/forum

Sök