Laserblue skrev:
Tack för allt beröm och fina kommentarer.
Kul att så många trodde på mig när det var den första Katrineholmsträffen.
Fredrik Nilsson från Katrineholm har hjälpt mig under resans gång, alla funktionärer på plats i lördags vill jag säga stort Tack till som slet hårt från kl 06.00 lördag morgon och även under fredagen.
Jag vill inte kalla domarna på Katrineholmsträffen för Street Cars Fest. Det var totalt 10 domare och av dom har 2 st dömt på SCF. Det var jag ensam som gjorde alla domarprotokollen och satte sen in dem i en pärm för varje klass. Totalt 13 st + Peoples Choice. Jag gav också alla domare tydliga direktiv. Blev någon missnöjd är jag den som är ansvarig för Allt på Katrineholmsträffen. Det optimala vore att skicka ut 10 datorer som var förprogramerade på uppgiften.
LADY klassen är nog ganska enkel att förstå eftersom det tydligt står i inbjudan till Katrineholmsträffen.
Vill man inte vara med i den klassen så kryssar man själv inte i på den raden och man kastar lappen med LADY om man nu råkat få en sådan vid insläppet! Enkelt som fan.
Meningen är som alla förstår att det är en kvinna som ska äga bilen i LADY klassen men jag kommer aldrig att kolla upp detta moraliska problem för den enskilde!
Det är väldigt många bilanvändare som inte äger sina bilar, av flera olika orsaker, oavsett kön.
Vad jag inte förstår är varför väldigt många valde att parkera sin bil utanför området upp mot Statoil och andra ställen istället för att köra in och då samtidigt få en lottsedel??
Fina bilder här;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=151344Läs också Katrineholms Kuriren imorgon
MVH Hasse