3300
Sök

Hur ser din beställning ut på Donkan?

Sanizz
25 september 2009
FireTraXX skrev:
Sanizz skrev:
Snuskigt? Det var det dummaste jag hört i mitt liv. Om ni bara visste hur hårt dom håller på hygienen m.m

Med snuskiga så menar jag äckliga...

Okej, då missuppfattade jag dig.

President över Brinkland
465 Inlägg
25 september 2009
big mc & co med plusmeny, en sexpack nuggets med sötsur sås:P

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Pekabow i can see u
644 Inlägg
25 september 2009
Kebabpizza med plusmeny meny visa upp studentkortet:D

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 september 2009
Abeed skrev:

Vilket McDonalds serverar kebabpizza? roll wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Pekabow i can see u
644 Inlägg
25 september 2009
Mäki skrev:
Abeed skrev:

Vilket McDonalds serverar kebabpizza? roll wink

hahahah Malmös big_smile

Fröken Krånglig
84 Inlägg
25 september 2009
Nåt som var så jävla gott det var Cheese med Big Tasty dressing big_smile Fyfan att dom tog bort den hamburgaren sad sad sad

12 086 Inlägg
25 september 2009
Mcd är fan skit, jag har säkert ätit 511 hamburgare där genom åren men jag pallar de inte längre.
Det smakar fan skit, spec allt med ost i. Flötigt så hälften borde va fängelsestraff.

Skulle jag mot all förmodan hamna i driven nångång så blir de oftast några enkla hamburgare.
Innan jag sluta äta där vart de för de mesta Mcfeast.

12 086 Inlägg
25 september 2009
Sanizz skrev:
Snuskigt? Det var det dummaste jag hört i mitt liv. Om ni bara visste hur hårt dom håller på hygienen m.m

Nu är de säkert olika från resturang till resturang, även fast kraven är desamma.
Men jag råkar ha en insider som jobbat på både BK och Mcd, hon sa att renligheten på Mcd är rena skämtet i jämförelse med BK. Allt från hygien till städrutiner.

Hitta den här på datorn btw

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2637/770498_c561d5.jpg

129 Inlägg
25 september 2009
På Macdonalds blir det i princip alltid enbart kaffe.

Hamburgare ska ätas på Max eller Hesburger.

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
25 september 2009
2 cheese utan lök och gurka, en stor pommes med chili dip, 1 stor fanta utan is, sen är jag mer än nöjd ;D
Men hor donken har slutat sälja chili dipen nu, så har slutat käka hos dom =P

Flickspanare
728 Inlägg
25 september 2009
5 cheeseburgare och en mellan cola!

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

7 100 Inlägg
25 september 2009
cheeseburgare och milkshake bara!

max och frasses is the shit!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sanizz
25 september 2009
JapMax skrev:
Sanizz skrev:

Nu är de säkert olika från resturang till resturang, även fast kraven är desamma.
Men jag råkar ha en insider som jobbat på både BK och Mcd, hon sa att renligheten på Mcd är rena skämtet i jämförelse med BK. Allt från hygien till städrutiner.

Hitta den här på datorn btw

http://www1.garaget.org/gallery/archive … c561d5.jpg

Oj shit, det är nog som du säger att det verkar vara från resturang till resturang. Hade det sett ut så i våran, hade dom garanterat börjat sparka folk.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
28 september 2009
Blir för det mesta en Big mac meny, plusmeny, endast ost/ketchup/bacon på burgaren, Fanta + 2 st Cheddar Cheese dipsåser. Har dock blivit lite av en svikare och börjat köra på vårat bästa i Västervik - Corner. Fy fan vilken mat! Helt insane!

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 september 2009
Glassen var väl det enda man kunde köpa förr.

Förstår inte hur man kan tycka om den så kallade maten.

Var nog drygt ett år sedan man åt på stället och då var det andra som bestämde var vi skulle äta så det var bara att spela med.

Dålig mat, snuskiga ställen och 90% av personalen är snorungar som inte kunnat fått något bättre jobb.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 874 Inlägg
28 september 2009
Vad folk är kräsna. Max, McDonalds, Burger King - Same shit. Det är bara att käka, damnit!

501 Inlägg
28 september 2009
Hexenhammer skrev:
Vad folk är kräsna. Max, McDonalds, Burger King - Same shit. Det är bara att käka, damnit!

Hahaha håller med! Men skulle jag få välja så blir det nog mcdonalds. Men det är inget fel på Bk heller!

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

1 874 Inlägg
28 september 2009
DIIEZEL skrev:
Hexenhammer skrev:

Hahaha håller med! Men skulle jag få välja så blir det nog mcdonalds. Men det är inget fel på Bk heller!

Bra att det finns nån mer än mig som är vettig, hehe! wink

Sök