3267
Sök

Vansinnig Winterbil. Golf Mk1 TD. "M90 Edition." 4Sale!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
543 Inlägg
14 november 2009
möcket imponerande.

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Vw trimmare
2 995 Inlägg
14 november 2009
Manny skrev:
Man får inte ha sidepipe.

Sidepipe som är korrekt byggd är hur laglig som helst, men sidepipe på höger sida godkänns bara om bilen har det när den rullar av bandet (tex viper)

Coolt bygge diggar speciellt taket big_smile

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
14 november 2009
Trådstartare
MeloveGolf skrev:
Manny skrev:
Man får inte ha sidepipe.

Sidepipe som är korrekt byggd är hur laglig som helst, men sidepipe på höger sida godkänns bara om bilen har det när den rullar av bandet (tex viper)

Coolt bygge diggar speciellt taket big_smile

Tack för kommentarerna smile

Man får inte ha sidepipe som mynnar ut under kupén, och eftersom en golf bara har ett gemensamt utrymme så är det svårt att få det godkänt.

26 Inlägg
14 november 2009
Helgalet men ändå kul och fränt bygge! Gillar det big_smile

Det SKA gå!
434 Inlägg
14 november 2009
haha, vilka brutala lysen! kul projekt! big_smile

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
Premiärtur idag! Påställd och laglig. Filmade lite på väg från grannbyn, ingen vidare kvalité på filmen tyvärr men ni ser skillnaden mellan halv o helljus iaf smile.

Notera att lyset duger till att få slöfockar att flytta sig till höger filen med. Samt att blända mötande som inte släcker sina egna helljus. smile

Såååå, släck nu era fula dimljus, annars tongue.

http://www.youtube.com/watch?v=HLfT4p-52WE
Senast redigerat av Manny (15 november 2009)

Egenföretagare
999 Inlägg
15 november 2009
Hur har du löst det med laddingen? Orkar den hålla två batterier och en skog extraljus igång i längden *nyfiken*

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
Ferarri o Lamborghini, släng er i väggen, man har väl en riktigt fet o cool bil om folk på gatan helt plötsligt stannar upp helt och bara råstirrar? Nackvridare, neee, nackbrytare snarare.... Right...?

Elektriker/Montör
534 Inlägg
15 november 2009
Haha. Helt sjukt ljus. Och då menar jag inte halvljuset som var skrämmande dåligt om man gämför.
Visst sitter man bara och väntar tills någon försöker blända en som man får bjuda tillbaka litegrann... smile

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
15 november 2009
Trådstartare
Robbin_V90 skrev:
Haha. Helt sjukt ljus. Och då menar jag inte halvljuset som var skrämmande dåligt om man gämför.
Visst sitter man bara och väntar tills någon försöker blända en som man får bjuda tillbaka litegrann... smile

Jepp, o med tanke på dina dimljus, hoppas vi möts.... MUUUHAHAHAHAH! loltongue

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
15 november 2009
Manny skrev:
Premiärtur idag! Påställd och laglig. Filmade lite på väg från grannbyn, ingen vidare kvalité på filmen tyvärr men ni ser skillnaden mellan halv o helljus iaf smile.

Notera att lyset duger till att få slöfockar att flytta sig till höger filen med. Samt att blända mötande som inte släcker sina egna helljus. smile

Såååå, släck nu era fula dimljus, annars tongue.

http://www.youtube.com/watch?v=HLfT4p-52WE

Fint i slutet han som inte hade bländat av, undrar hur mycket han såg när du drog på ditt haha cool

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
16 november 2009
Trådstartare
Damn it, glömde lägga brädan som jag brukar när jag ska in i garaget, bilen ställde sig på tråget tongue.

http://www.forumbilder.se/images/c116200954951a66f.jpg

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
16 november 2009
hehe, ja det var ett jävla ljus! skönt att man inte riskerar att möta dig på vägarna!!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Large Cap
1 816 Inlägg
16 november 2009
Är fan kär i bilen din! Diesel och massor av ljus, underbart haha! Kommer följa detta projekt med ett nöje.

Medlem i GTIklubben
401 Inlägg
25 november 2009
Trådstartare
Det får nog bli en extra lite tuta med tror jag. Provkör de lite på denna filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=8oplG1QD0-4

Var tvungen att ha hörselskydd på mig, gjorde nåt fruktansvärt ont i öronen annars....
Senast redigerat av Manny (25 november 2009)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
25 november 2009
va e d för kul tuta?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

351 Inlägg
25 november 2009
Herregud vilken rå golf. Gillar den skarpt. Fortsätt så. smile

Våga Köra Sänkt

Sök