Man stylar efter eget tycke .. annars skulle alla bilar se likadana ut! Sen kan man alltid ha åsikter om det och det har man rätt till.. men att tex skriva i en projekttråd att det är den fulaste bilen man någonsin sett är jävligt taskigt och det är tragiskt att man ens skriver det. Tycker man inte att bilen är intressant utan bara jävligt fult så kan man ju undra varför man tittar i den tråden överhuvudtaget. Om man däremot tycker bilen i helhet är skysst men man har en åsikt angående en modifikation, tex lambodörrar eller lexusbakljus eller vad tusan som helst så är det klart att man kan uttrycka sig om detta men man behöver faktiskt inte säga att man avskyr allt som är gjort på bilen. Det sårar ägaren som tappar mycket motivation med sådana motgångar och visst kan den som klankat ner på bilen tycka att "fan vad gött där slapp jag se sådan skit" men det är ändå fel. Om du varit i han/hennes skor så hade du inte heller tyckt det varit så jävla roligt.
Sen så kan jag säga att jag själv förespråkar clean styling men det betyder inte att jag tänker klanka ner på alla som extremstylar sina bilar hur fult jag än tycker det blir.
Så tänk över det ni tänker skriva innan ni skriver och sätt er in i bilägarens situation om ni tänkt att klanka ner på han fullständigt, hade det varit du som suttit och läst det så hade du blivit sårad. Livet går ut på att man ska må bra och göra sånt man själv vill, inte att andra bittra jävlar ska sitta och trycka ner på en för hade det varit så, så hade inte en jävel stylat sin bil för det är alltid någon som inte håller med om ens modifikationer.
Så vill du leva ett glatt och lyckligt liv, förbise sådant du inte gillar och ägna istället tid åt det du gillar! Det blir bäst så för alla!
Jo en sista sak. Eftersom det ändå kommer finnas personer som kommer klanka ner på eran bil så råder jag er att bara ignorera det. Med det menar jag att ingen och då menar jag verkligen INGEN svarar på han/hennes inlägg för gör man inte det så kommer personen inte lägga ner mer krut på eran tråd. Huvudanledningen till varför personer skriver så är för att de vill få respons på sitt inlägg bara för att de ska kunna tjaffsa med er. Omoget - ja! Men det är inte så mycket att göra, så undvik alla konflikter till största möjliga mån så ska ni se att det kommer funka. Det gäller även ute i det verkliga livet såklart.
Senast redigerat av ToXtreme (22 november 2009)