Jag ska kika på en evo 8 i helgen och funderar på om den sticker ut "för" mkt?
Gillar inte riktigt när folk vänder sig om och tittar. Avundssjuka är det värsta jag vet, köper bilen för min egen skull inte för att imponera på någon annan. Finns säkert en del som kollar för dom tycker den är "ball" oxå men det stör mig inte lika mkt.
Vad tror ni, sticker en Evo VIII ut mkt i trafiken?
Gillar inte riktigt när folk vänder sig om och tittar. Avundssjuka är det värsta jag vet, köper bilen för min egen skull inte för att imponera på någon annan. Finns säkert en del som kollar för dom tycker den är "ball" oxå men det stör mig inte lika mkt.
Jag vet inte om man vänder sig om för en EVO, ungefär lika mycket som man vänder sig efter en Mazda 323. Fast sen är ju inte jag så intresserad av nyare bilar heller.
Det beror ju helt på, den ser ju rätt vanlig ut. Låter den mycket så kan det vara folk som kollar mycket. Personligen skulle jag nog kolla, sen om jag hörde ett härligt muller så skulle jag nog vända mig om och hoppas på att personen som körde tryckte på lite så jag fick höra mer
ja det beror ju på om man gillar japanska sportbilar. själv skulle jag inte bry mig.handlar mer om smak och tycke
master_lars skrev:
Jag vet inte om man vänder sig om för en EVO, ungefär lika mycket som man vänder sig efter en Mazda 323. Fast sen är ju inte jag så intresserad av nyare bilar heller.
Så jag kan ju bara tala för MIN PERSONLIGA ÅSIKT
Vem bryr sig om vad ni tycker.. Dem gånger jag sett evos så är jag minsann inte ensam om att vända mig om
Såäre när man bor i i en medelstor stad, bor i din grannstad Västervik Man har väll kanske inte åkt förbi obemärkt med volvon heller om man tänker efter. Ibland kan det dock va skönt att va lite anonym i trafiken
Tycker inte den sticker ut så mkt, vänder iaf inte mig för en Evo. Har både provkört och åkt i en sån, förbered dig på hårda säten och en komfort som knappast når upp till vad din Volvo har . Men rolig att köra hehe.
Tycker inte den sticker ut så mkt, vänder iaf inte mig för en Evo. Har både provkört och åkt i en sån, förbered dig på hårda säten och en komfort som knappast når upp till vad din Volvo har . Men rolig att köra hehe.
Vem köper en evo för komfort? Jag vet hur dom är har provkört tidigare
nja lockar inte så himla mycket om den skulle vara orginal.. lika en orginal S15 (även S14) men me tanke på evo8 så ligger nog S15 i din prisklass.. kanske man inte tittar så himla mycket på heller..
Syns o syns, folk som är intresserade av bilar tittar nog men den stora massan passerar man nog ganska obemärkt förbi. Som sagt, de flesta ser nog ingen större skillnad på en Mazda 323 och en evo om man bortser från osthyveln på bakluckan.
KÖP! skit i vad folk tycker om den ändå är ämnad för dig själv Tycker inte du ska tveka om de handlar om att folk blir "avundsjuka" Själv skulle jag vända mig om och få tanken "tänk att det finns vettigt folk som har intresse för bilar och har bra smak"..
Så de jag vill få sagt är Köp bilen om du trivs med den!
Vänder mig om? Ja det gör jag, men som bilintresserad vänder man sig ändå om efter de flesta modeller som är lite udda. Speciellt udda bilar som ser ut som en flåklypare orginal och låter som ett jetplan, så någon diskret bil är det inte även om du inte får allas blickar heller.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.