Nu har det hänt lite ute i garaget för det första har jag fått hem mina fälgar och sen håller jag på att montera dit en elfläkt! ryckte ur kylet idag för det ska bytas!
mums
Kunde inte hålla mig så slängde på dem vad tycks?
Nu har även min far hittat en riktigt bil för engångs skull
jubileumsmodellen slängde på vita blinkers glas också
Mer bilder kommer! ursäkta bildkvaliten, dåligt ljus i garaget.
Feta fälgar..... Hur går det på motor sidan då ? Intressant att höra dubbla weber bröl istället för som i min bil singer P175CDSU Fugge / Strombergare...
då kan ja säga att super dtm fälgarna är sålda pågrund av att jag behövde pengar till delar och så vill jag ha vita fälgar! bilder kommer efter jul! Elfläkten har tagit sin plats och fungerar som den ska och har även bytt packningar på vattenpumpen så den läcker inte heller längre, och nu ligger trösklarna hemma blir väl efter jul då dem åker på!
Feta fälgar..... Hur går det på motor sidan då ? Intressant att höra dubbla weber bröl istället för som i min bil singer P175CDSU Fugge / Strombergare...
Motorn ska ja försöka fixa dubbla weber men då det är så dyrt så blir det nog en framtidsplan!
ok tråkigt med finanskris hemma hos sig själv. men däcksidor funkar tills man har råd med några finare fälgar (känns fattigt men det är ju trots allt sant. hellre däcksidor och full tank än feta fälgar och bilen får stå hemma).
så brukar jag tänka har rostiga plåtisar och rostig bakskärm men det är likaförbannat alltid jag som kör min sossekontainer och polarens W124 får stå hemma xD (kan också vara det att den havererar hela tiden )
Senast redigerat av kalle_kalle (22 december 2009)
var ett tag sen jag skrev något här men har inte hänt så mycket i garaget då skolarbete har gått förre!
Var i garaget idag och rev ner bakbromsarna för det ska monteras nya skivor och belägg och bromsoken målades också!
Nya skivorna
skivan borta
smörjde upp handbromsen samtidigt
Sen blev oken gröna då jag hade kvar färg från förra projektet
Montering av detta blir förhoppningsvis imorgon då jag var tvungen och ha ett nytt bromsrör som min far skulle fixa på jobbet! mer bilder kommer imorgon när allt är ditsatt.
Har fått tag i 14" 240 turbo fälgar som ska lackas vita så det blir nog bra med gröna ok, kommentera nu!