3440
Sök

Car Capsule (Bil kapsel)

246 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
Såg en Dodge Srt stå i en sån här Bil kapsel, omsluter bilen med varm luft perfekt för att vinterförvara bilen om man har kallgarage big_smile Den drivs av samma laddare som du använder när du underhållsladdar ett batteri typ.. Så borde nog inte dra så mycket ström, tyckte det var ballt någon mer som vet lite mer ingående om dessa??

*Hittade tyvärr ingen bra bild om var tillåten att ladda upp så här finns en länk som visar vad jag skriver om.
http://4.bp.blogspot.com/_rRkSUWNtFJY/R … 50x450.jpg *

Mvh //The_Bunny

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

Evolution garage
275 Inlägg
30 november 2009
så praktiskt!

Det ser ut som en snöglob (en sån man skakar på så snöar det ) big_smile

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

246 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
Hehe ja så kan man ju se det smile Lite tungt att skaka kanske men fattar vad du syftar på iaf big_smile big_smile Tror kostnaden låg på 230Euro för en standard typ, fann några olika big_smile

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

Evolution garage
275 Inlägg
30 november 2009
jag om den blåser in varmluft så är det bara att lägga in lite dun och sätta runt lite lampor, så har man pyntat bilen på uppfarten. big_smile Kanoners!

Lupo skulle nog se söt ut i en sådan. Synd bara att jag inte har någon el till parkeringsplatsen...

Lupo 1.4 Turbo -99
-liten men tuff-

-utan 940
1 728 Inlägg
30 november 2009
Det var nåt motorprogram på TV som testade en sån för några år sedan, det är ingen värme men den ser till att bilen håller sig torr och inte möglar och sånt som kan hända när en bil står still länge.
Elen den förbrukade kostade typ 9kr/månad.

1 801 Inlägg
30 november 2009
Sån man såg i en reklam hos Discovery tror jag det var för ett tag sen! smile En bmw och en audi.

Tänkte bara att ni skulle veta det tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
2 december 2009
Håller den mot tyngden av blötsnö? tongue
Vad det skulle reta folk att plugga in det där i motorvärmaren var man än är. wink

Länkar till återförsäljare så man kan läsa mer om den? tongue

-utan 940
1 728 Inlägg
2 december 2009
sirmiro skrev:
Håller den mot tyngden av blötsnö? tongue
Vad det skulle reta folk att plugga in det där i motorvärmaren var man än är. wink

Länkar till återförsäljare så man kan läsa mer om den? tongue

Det är inget portabelt garage utan ett komplement vid inomhusförvaring.

Sök