Finns bara en! Och bara han vet att du tex heter Eric
Mvh
haha jamen dåså, hallå hjärtat <3
Kan också berätta att jag inte fick så mkt gjort idag, höger sida har jag dock slipat klart nu och ska gå på lite mer för hand imon, där efter blir det lite rostlagning och sedan lack Dessvärre blev det ingen inredning, det var en Recaro inredning från en Golf rallye somauktionerades ut på tyska ebay men slutbudet blev 675 euro och jag hade ribban på 7k svenska, sen visade de sig att han inte kunde skicka heller så med bensin, broavgift, färja och övernattning hade kalaset gått på runt 15k
men men, de kommer bli någon frän inredning framöver ändå, lite is i magen och en saki taget så blir det kanon tror jag
Deadlines are gone, bygget i full gång och INGET kommer lämnas åt slumpen!
Kan säga att brädan och elsystemet också är ur nu, snart byter jag garage och då ryker motorn ur, motorrummet rensas upp elsystemet görs om, motorn får sitt godis m.m.
fan vad kul projekt du håller på med kommer bli hel grym när den är klar tråkigt att det inte blev någon inredning bara
Tack, riktigt kul att höra! Joo ska bli riktigt skönt att få ur motorn så man kan få till motorrummet riktigt cleant Jo det var väll lite synd men å andra sidan så slutade budet på ca 7000:- och han skickade inte, cilket skulle betyda utgifter för soppa till södra tyskland och hem, broavgift, färja, övernattning osv så det skulle säkert sluta på runt 15 000:- totalt så det föll ju på sin egen orimmlighet.
Men inredning kommer jag få tag på och den kommer bli unik för att sitta i en Golf mk2