Visst har vi folk som skapar trådar på samma nivå som de på sporthoj, men våra moderatorer vill motarbeta mobbing, inte göda den. Därav är dessa låsta...
Höll på att garva ihjäl mig!!! :lol:en person står fast vid BMW i alla väder och en annan står vid volvos sida genom att jämnföra rallypreppad volvo vs original porsche och bmw men om man rallypreppar porsche eller bmw då?
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Frågan besvarades ju aldrig, var det verkligen han? Jag tyckte att det var liite för stor förändring på 1.5 år typ, alltså i ansiktet.
Mvh Tommy
Var det inte mer än 1,5år? Fick för mig att det var 3-4års skillnad men jag kanske misstog mig! Såg bara att ett helt gäng hade skrivit att det var han, men som du säger så skrev han väl aldrig själv i tråden att det var han på dom nya bilderna så man vet ju aldrig!(han har nog ledsnat på att skriva nåt mer i tråden) Men likt var det iaf.. om man räknar 2-4år som jag gjorde då!
Alltså... ja.... Man måste ju säga att han har lite självförtroende karln... Och bra självkänsla och det är absolut inget fel med det.. Det mår alla bra av och det är ju också det viktigaste att man mår bra med sig själv!.................. Men man kan ju inte låta bli o se det komiska i det hela..