Nu har man alltså äntligen fyllt arton och med det kommer ju körkortet, har gått och tänkt i typ 2 år nu på vad för bil jag ska skaffa mig. Har haft flera olika märken och modeller på gång men nu när jag väl fått lappen står det helt stilla. Så nu vänder jag mig helt enkelt till er, har ni några tips på en första bil? Jag har väl runt 200 att lägga. Det jag söker är en inte allt för "skrikig" bil, en läcker och stilren bil som inte ser ut som bilarna i tokyo drift.. Bilen får gärna ha 2 dörrar men helst 4+ sittplatser. Den får gärna ha lite under huven också så att man kan dra om polarnas föräldrars skitbilar Sen viktigast av allt ska det andra könet gilla bilen
Om du nu köper en första bil för 200 000 hoppas jag bara att du är försiktig och lätt på gasen, du vill inte skada någon eller dig själv bara dagar efter du fått körkortet.
Mitsubishi Evo VII och VIII Honda Civic Type-R Opel Astra OPC BMW 325 E46 Audi A4 B7 Toyota Supra TT osv. Finns massor med roliga bilar. Vad är dina krav och vad gillar du?
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-