Grattis till dina framsteg.. labba lite mer så närmar du dig 155 db Detta e ju bevis på att MDS inte e skit !
tack tack, och jag som köpte dom här basarna bara för att mina andra gick sönder så det va mest på skoj jag köpte dem, men det funkar ju bevisligen ruggig nöjd med dem
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Så nu var det längesen det va nå updateringar men nu kommer det igen Nu är lådan stummad med en extra 22mm spån och även med dubbla m16 gängstänger rakt igenom, sen har vi blivit klar med bakluckans bygge med.
Lite raklam
klädd låda
basar på plats
stegen
enkelt men det funkar
Okej får väl en sån här bild med men detta är ej maxat på stereon. detta är första burpen som vi tog det lite lugnt och sen när vi skulle maxa så dog datorn så det blir mäta nån annan dag.
Ja som vanligt långt mellan updateringarna men tyvärr så blir det inga nya nu. För just nu har vi inte gjort så mycket mest bara mätt upp impedans höjning och sånt och där av kommit fram till att vi troligvis måste byta basar pågrund av att det höjs alldeles för mycket så just nu sitter vi och letar efter nå roliga basar så vi får se vad det blir
Fan här går det sakta men säkert framåt Snart sitter 154 Ska du försöka få upp det ännu mer eller har du bestämt dig för att byta basar???
Ja klart det går framåt ska försöka hitta 154+ idag är det tänkt.... ska försöka lite mer med dom här basarna, måste försöka få ner impedans höjningen en bit så basarna får lite mer effekt.....