De känns som att de kommer behövas lite regler till vinterbils träffen, eller? Ni kan ju tänka er vilket kaos de kommer bli om de är 50 bilar ute o sladdar samtidigt, de kommer nog sluta i en stor hög med bilar:P
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Hehe, jo visst... man tycker ju vanligt vett borde duga!
"Parkering" kommer ju säkerligen bli bortåt nått hörn för att ge så mkt plats som möjligt åt bus. Annars vet jag inte riktigt hur man ska kunna sätta massa regler?
Endast 6 bilar får köra? Bestämma 1 bana och bara köra med/mot-sols?
Så många bilar kommer det inte tror jag... parkeringen räcker nog gott åt dom som befinner sig där då.
Mina vänner, andvänd 1,5l läskflaskor fyllda med vatten, eller Marshaller om det ska vara lite exclusivare .. BTW ligger det kvar någon snö på parkeringen ?
Mina vänner, andvänd 1,5l läskflaskor fyllda med vatten, eller Marshaller om det ska vara lite exclusivare .. BTW ligger det kvar någon snö på parkeringen ?
Lite.. men enligt vad jag hört så har de sandat o saltat hela parkeringen.. men jag kan ha fel.
Lite.. men enligt vad jag hört så har de sandat o saltat hela parkeringen.. men jag kan ha fel.
förrgår var det iaf inte varken salt eller grus
saltet spelar inte så stor roll efter som det är iaf 15- här i linköping gruset försvinner efter 5bilar
och skulle det nu vara helt åt helvete så kanske någon som är hemma hörande i mantorp dra med sig alla på årets sladd tur:)
jag vet iaf en 10 bilar som sak dit så hoppas på bra uppslutning från andra håll:D
ryktet säger att det är samling 20,15 @ brässsken i linköping och rullar mot mantorp 20,30
detta LÄR ju vara sista träffen i östergötland innan 2010:cool: så passa på!
det mindre roliga var att det bara dröjde tills 21,44 innan polisen kom. berodde vell mäst på att folk inte hunnit lämmna parkeringen innan det börjades sladdas så lite senare tid nästa gång så kanske man slipper besök.