SoNic- skrev:
Ja då jag inte visste att folk var så nyfikna på hur det gick så har jag inte uppdaterat
Allting verkar ha löst sig ordentligt, grabbarna fick stå för vad dom har gjort och bad tusen gånger om ursäkt, fick prata med deras föräldrar och har aldrig sätt ett par så besvikna föräldrar i hela mitt liv. kom överens om att dom ska få lacka (på verkstad) om hela sidan (igen) och aldrig mer röra en sprayburk.
ps: kommer ha stenkoll på er nu!
Hehehe. Det där påminner mej om en händelse i min stad (Östersund) I ett lokalt industriområde var det jätteprobs med klottrande och graffiti. Då även bangården ligger där så var det ett antal vagnar som sprayades ner men... I ett hus finns det en mc-klubb och antagligen helt aningslöst från ligisternas sida så fick även den kåken fick sin beskärda del av sprayburkar en natt. Vad sprayburkshuliganerna däremot inte räknat med var dom "stora elaka" skäggiga bikerserna inte var sämre än att dom mobiliserade och fångade ett av fjunen. Dom varken slog eller plågade killen på annat sätt än släpa in honom i kåken och sakligt och lugn förklara...
-Nu vet vi vem du är och ett endaste litet pennstreck till på någon av kåkarna här så blir det dej vi kommer ta... "Hut går hem!" och behöver knappast tillägga att det blev tvärslut på klottrandet runt mc klubben
Senast redigerat av hotrodder (28 december 2009)
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab