3236
Sök

Fordon till studentbal?

1 150 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Tja.

Skapade denna tråden av två anledninar. Ren nyfikenhet samt för att förhoppningsvis snappa upp en del tips och idéer.

Det är som så att studenten närmar sig med alla dess tillhörigheter, bland annat studentbal. Så nu har klassen börjat diskutera vad vi ska åka, om vi åker tillsammans eller var och en. Men vad F-N ska man åka? Jag hittade nåt företag som tog 2500/timmen för en Hummer H2 Limousine, 18 platser. Vore kaxigt som fan. Men chansen att få med dom andra på det är nog inte så stor. Så jag tänkte att folk kanske vill dela med sig om några tips? Och kanske berätta vad ni åkte?

/S_Henjer

edit. För övrigt så håller skolan balen på Skottorp Slott. Vilket jag bor ca 200 meter ifrån.
Senast redigerat av S_Henjer (12 januari 2010)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 311 Inlägg
12 januari 2010
aa det finns en hemsida där folk kan köra för sånt smile

men balen behöver man la inte åka grym bil? tycker du skall åka vanlig bil dit å mer grym bil på studenten! alla som gick på våran bal åkte dit vanligt å EN som åkte grym bil smile

1 150 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Glansen skrev:

men balen behöver man la inte åka grym bil? tycker du skall åka vanlig bil dit å mer grym bil på studenten! alla som gick på våran bal åkte dit vanligt å EN som åkte grym bil smile

Jasså? Ja de kanske skiljer sig lite från skola till skola. Här är det så att folk åker i lite, typ, Cabriolet, Amerikanare och sånt lite mer exklusivt. Så jag vill slå på stort, och komma så långt från dom andra som möjligt! big_smile

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
12 januari 2010
Trådstartare
Ni får gärna ge tips på företag som sysslar med sånt här, uthyrningar eller vad man ska kalla det..

a slice of lemon
and a shot tequila..

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
13 januari 2010
leta reda på en fet japanare. typ en skyline R34 GTR eller nåt sånt.  smile

8-)

Ej Medlem
369 Inlägg
13 januari 2010
Jag åkte Skyline! Många blickar fick man ifl wink tongue

http://www.geting.se/image.php/214407-21339_1244576496.jpg

You haven't lived until you found something worth dying for!

945 Inlägg
13 januari 2010
Tror nog att det bästa du kan göra är att skriva ut vad du söker, just här.   :-)

Det finns många användare på garaget.org. Många av dom har även otroliga bilar!
Misstänker att du får PM ganska fort om du skriver ut det här. Många är också trevliga när det gäller priser.

DFFL
9 020 Inlägg
13 januari 2010
Glansen skrev:

Studenten åker man fet bil, balen åker man limousine...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

241 Inlägg
13 januari 2010
Helikopter lär slå ut de flesta

Ointresserad.
936 Inlägg
13 januari 2010
Calleklutt skrev:

word.

Teabag appreciation club.

110 Inlägg
13 januari 2010
Calleklutt skrev:

Så länge han inte flyger över västberga så är det nog lugnt..

Annars kan du få denna länk av mig
http://zatzy.com/index.php?pageid=student

Gorg-o-holic...

Redneck life
357 Inlägg
13 januari 2010
Kiruna cabbad 240? är ialla fall något i den stilen jag tänker åka=)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?

463 Inlägg
13 januari 2010
Till lillbrorsans bal åkte ett par i varsin Ferrari.. Killen först klev ut ur "sin" bil stod kvar och väntade på nästa bil där hans tjej satt..

1 150 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Calleklutt skrev:

Jo har vart inne på det också, men så jävla svårt att hitta nåt..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
habomaster skrev:
Till lillbrorsans bal åkte ett par i varsin Ferrari.. Killen först klev ut ur "sin" bil stod kvar och väntade på nästa bil där hans tjej satt..

Hehehe fräckt. Vi har bestämt att vi ska åka gemensamt i klassen, det va inget krav på att åka med sin respektive..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Glansen skrev:

Studenten åker man fet bil, balen åker man limousine...

Jo..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
13 januari 2010
Trådstartare
Efter tips skriver jag här vad vi har tänkt oss..

Först och främst till balen, ska vi i klassen åka gemensamt, 13 pers.. Så till det ska de vara något exklusivt som rymmer oss alla.. Vi är inne på Hummer Limousine..

Till studenten, så vore det kul om jag och någon av dom närmsta hade fått åka nåt fräckt.. Vad som är fräckt kan vara allt från stora diesel-pickuper till sportbilar..

a slice of lemon
and a shot tequila..

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
14 januari 2010
Seriöst övertala klassen att ta hummern, asgrymt ju, va fan blir det för var o en o betala ca 250? kr, är man så sniken att man inte betalar det för en sådan upplevelse en gång i livet kan du ju be han eller henne sitta i en stol bakom hummern eller en sketen volvo...valfri orginal modell

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 150 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
SatansWrath skrev:
Seriöst övertala klassen att ta hummern, asgrymt ju, va fan blir det för var o en o betala ca 250? kr, är man så sniken att man inte betalar det för en sådan upplevelse en gång i livet kan du ju be han eller henne sitta i en stol bakom hummern eller en sketen volvo...valfri orginal modell

Precis, dom flesta är nog på det.. De vore kaxigt faktiskt

a slice of lemon
and a shot tequila..

Sök