Har gått å funderat ett tag på att byta bil till något med lite mer krut i och tankarna har då glidit in på Subaru Impreza WRX (STi) Funderar lite fram å tillbaka men kan då aldrig bestämma mig. Vad tycker folket?!
Har gått å funderat ett tag på att byta bil till något med lite mer krut i och tankarna har då glidit in på Subaru Impreza WRX (STi) Funderar lite fram å tillbaka men kan då aldrig bestämma mig. Vad tycker folket?!
Jag om nån borde ju veta ?
Satsa på subba. helt annan karaktär i bilarna. Jag ångrar omte för fem öre att jag bytte iaf
det är ju helt o hållet vad du är ute efter, o vilken honda iså fall. Men jag tycker att honda har många modeller som är snyggare än subban det är ju lite svårt att jämföra civic 1,5 mot en wrx
Ja är det effekt du är ute efter så är det ju inget att snacka om. Finns väl inte en enda honda som har lika mycket effekt som en STI? Skulle väl vara NSX då men då är du i en helt annan prisklass.
AWD och Turbo är ett vinnande koncept, tar det alla dagar före en FWD kärra oavsett om den har 500hk eller 100hk, effekten ska ju ner i backen också
det är ju helt o hållet vad du är ute efter, o vilken honda iså fall. Men jag tycker att honda har många modeller som är snyggare än subban det är ju lite svårt att jämföra civic 1,5 mot en wrx
pajter De räcker ju om han tycker att en modell av subban är snyggare än någon av hondas då är ju valet självklart
pajter De räcker ju om han tycker att en modell av subban är snyggare än någon av hondas då är ju valet självklart
om han tex gillaaccorden mer än subba. men inga andra hondor så tar man det man vill. man väljer ju inte bilmärke bara för att den ena har 3 snygga o den andra 4. då kan du lika bra ge mig pengarna. de behövs nu hehe så det e inte självklart. man ska inte göra som du, att välja en turbo bara för att hahaha.
men e det prestandan du är ute efter så är valet inte svårt. men honda har många fina modeller. så det beror ju på lite vad du e ute efter
Menar du Honda Civic 1.5 vs. Subaru Inpreza WRX STI? Är det verkligen ett svårt val...?
Det är inget svårt val ur andra hållet rent ekonomiskt, ur alla ekonomiska synvinklar. Allt handlar inte om det.
Självklart är subarun roligare, det enda Honda kan konkurrera med i den "klassen" är S2000 men det är också en helt annan bil. Därmed inte sagt att RWD, 250hk och en radfyra på 2l som varvar 9000rpm sittandes på ett äkta monoqoucechassie är tråkigt.
Har du degen och är sugen på något roligare än din 1,5a. Köp subban.