ser riktigt bra ut synd på fronten där med garaget. Men jag tänkte bara på då min golf har nog ungefär samma färg som din? Vart köpte du din färg och vad har du för färgkod?
Okej. vad bra. Mitt har ståt stilla länge nu och nu är man sjuk har varit i en månd nu så har inte gjort så mkt. ska snart börjar beställa hem saker till den med=)
Nu kommer det fler bilder på mitt projekt. Som jag började i höstas med och den ska vara klar 2010 hoppas jag nu till sommaren
Har man fått av stötfångaren bak ska slippa ner den och lacka om den och laga läppen och lacka den matta svart allt ska lacka mattasvart det ska som finns på bilen
ska laga läppen har gott i sönder ska lagingen luckan med
Nu ska man ta vik alla breddningare runt bil ska köpa g60 brddningen
ska av med listerna med
ska man börjar med denna breddningen
fått av breddningen och det var mkt rost på skärmen ska försöka å laga den annas får man köpa en ny skärm
nu är den av
Nu är det nästa breddningen
Har fått av den och finns ingen rost alls på denna sidan på vänstar sidan
Nu ska man ta denna sidan
Har fått upp bilen och ska av med breddningen
fått av breddningen och det fanns ingen rost
Har kommit lite bilder på bilen. men det kommer fler bilder på det sen.
kul projekt. en fråga bara. använde du plastprimer innan du lackade? för om du inte har plastprimer eller vad det heter så kommer färgen lossna. för vanlig färg biter inte i den plasten. l
Har man inte gjort något på bilen nu minst två måndare har varit sjuk nu en månda. Kommer bilder på bilen som vad som har hänt innan på den innan jag blev sjuk.