Jo då ska man ordna upp med bilen på allvar då! Ganska mycke är det väl tänkt som ska ordnas dock tänker jag inte skriva ner en lista här med allt som ska göras, dels för att mycke inte är bestämt än och dels för att det är lätt att listan bara blir en önskelista som inte blir av! Jag har en egen liten önskelista som jag ska försöka beta av så gott jag hinner och har möjlighet. Det jag hinner med kommer komma upp här med bilder och info.. håll till godo!
Planen och tanken med bilen är iaf att jag ska kunna delta på banträffar utan att skämmas och när soppan tagit slut kunna glänsa i utställningsområdet. Sen om det krisar, kunna ta bilen till ICA!
Tänkte väl berätta vad jag gjort med bilen hittils till att börja med..
Bilen inhandlades på Arver i sala, lätt begagnad sommaren 2008 helt orginal.
Första bilderna på bilen!
Helt orörd och oskuldsfull.. Nja nästan iaf, hade bilen drygt en vecka sen blev det BSR steg två..
Hur funkar K-sports bromsar? Är de värda pengarna?
Slog sönder ett tryckrör mellan turbon och intercoolern, då smet de in sand den vägen! Bromsarna har fungerat klockrent, till och med överlevt en vinter! Jag tycker helt klart att dom är värda pengarna.
hur många kubik svalde den in om man ska behöva byta maskinen??? eller du renoverar den gammla?
Så värst mycke sand kom det väl inte in i motorn, men de behövs inte mycke för att förstöra heller! Nej de blir ingen renovering, blir en ny maskin istället!