3466
Sök

Vart hittar jag denna Mercedes vinge!?

2 Inlägg
28 januari 2010
Trådstartare
Någon som vet vart jag skulle kunna hitta en AMG vinge till min Mercedes w124. finns såna som på bilen man kan köpa och sätta fast själv som jag är ute efter. inga hela fabriksgjorda skärmar och bakluckor. länken visar bilder om man skrollar ner en bit på en sån vinge jag är ute efter.
MVH

http://images.google.se/imgres?imgurl=h … 0%26um%3D1
Senast redigerat av Kiosken (28 januari 2010)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
28 januari 2010
Denna? smile
http://www.octanemotorsports.com/Merced … _info.html

Ser väldigt stilrent ut på en CE måste jag säga.. big_smile

MVH, T.
Senast redigerat av Opelmadness (28 januari 2010)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
28 januari 2010
Jag var sugen på en sådan till min CE men kom fram till att den inte gör sig lika bra på bilen om man inte har ett AMG kjolpaket på bilen. Men hör med lillnajsarn här på g.org, han kan fixa fram en åt dig, tror de kostade 2500kr hem till dörren om jag inte minns fel smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
24 februari 2010
_night_stalker_ skrev:
Jag var sugen på en sådan till min CE men kom fram till att den inte gör sig lika bra på bilen om man inte har ett AMG kjolpaket på bilen. Men hör med lillnajsarn här på g.org, han kan fixa fram en åt dig, tror de kostade 2500kr hem till dörren om jag inte minns fel smile

Hallå, har lillnajsarn tagit bort sin sida eller?

LillNaisarn
24 februari 2010
LTM skrev:
_night_stalker_ skrev:

Nej, det är pga att "night stalker" har skrivit ens användar namn fel wink

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
24 februari 2010
LillNaisarn skrev:
LTM skrev:
_night_stalker_ skrev:

Nej, det är pga att "night stalker" har skrivit ens användar namn fel wink

Ledsen.. Ska försöka ändra mig hädan efter smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Sök