31 januari 2010
Trådstartare
Hej. Skulle vara schysst att få veta VEM som rammade mina 2 bilar som stod parkerade vid örebro-mässan kvällen/natten fredag till lördag. Bilarna blev rammade av ngn som åkt på sladd i allt för hög fart för att denne skulle ha kontroll över sin körning, vilket resulterade i att denne sladdade in i 1st Fiat Bravo GT som med tur klarade sig någorlunda bra med spräckt frontspoiler & grill ,sedan in i bredvid parkerade bilen 1st röd Audi 80 som tyvärr flyttades en meter i sidled å fick hela höger front, skärm,framspoiler & diverse ljus demolerade .
Man ser tydliga spår i snön efter bilen som sladdat in i bilarna men också på plats hittades lite delar från denna bil så som höger blinkers å lyktglas ... Volvo 7/9-serien , blå /grå metallic lack skrap på fiaten å audin som vart å körda.
Mina båda bilar var avställda å oförsäkrade så jag undrar om det finns ngn som såg eller vet ngt om vad som hänt eller om ngn sett bilen VOLVOn å kan ge tips,det måste finnas ngn ärlig person som sett en bilen med kvaddad bakskärm,framskärm, lyse ,blinkers lämna mässområdet.
Tacksam för alla tips å info !!!
Om du som kvaddade mina bilar läser detta så hoppas jag att du har kulor att komma å ställa allt till rätta, men hade du haft det hade du lämnat en lapp på ngn av bilarna.
Mvh T