Jonathan_lindgren skrev:
dbjanoz skrev:
Infectoruz skrev:
Tjenare allesammans.
Jag har då köpt mig ett litet bas paket som dunkar på bra men jag skulle vilja bygga en ny hatt hylla och sätta basen där. Basen jag har är en 12" Mutatnt-->
http://www.garaget.org/?car=163889&image=1759375Vill då ha lite hjälp och tips hur jag ska göra, det jag vill är att hänga själva lådan på undersidan inne i skuffen.
Det bästa du kan göra med lådan är att placera den på bagegets golv närmast ryggstödet med basen riktad bakåt. Bygg en ny hatthylla och gör en öppen ram på 15cm x full bredd i hatthyllan. Att hänga lådan i hatthyllan är helt meningslöst då porten fortfarande är strypt under hyllan.
vrf skulle det va meningslöst? om jag har fattat rätt vill han använda hatthyllan som baffel, det borde ju få in markant mer bas i cupen än å bara ha lådan i skuffen, hur du än har den? har själv tänkt göra så, att ja bygger en ny hatthylla där hyllan utnyttjas till baffel med både bas och portar
Börja med att testa om du verkligen spelar högst med basen uppåt. I min bil förlorar jag nästan all bas om jag lägger den uppåt. Det bästa i saabarna brukar vara att ha den bakåt mot luckan.
"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"