2776
Sök

Eftersnack: event mantorp park

www.5100.se
299 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
vi på 5100 vill veta lite vad ny tyckte om detta event.
själv så är jag mkt nöjd o ser fram emot en fortsättning

Mvh 5100

Majestas
1 319 Inlägg
5 februari 2010
Har ingen fungerande bil, och iom att åskådare inte var tillåtet skulle jag uppskatta bilder och videos big_smile

Team VeboTrim

Sportcar for Life
315 Inlägg
5 februari 2010
_MaCCe_ skrev:
Har ingen fungerande bil, och iom att åskådare inte var tillåtet skulle jag uppskatta bilder och videos big_smile

jo men åskådare fick väl komma sålänge det inte vart 100 pers som bara står...

Jag tycker det var kanon kul..smile bra organiserat och alla hjälpte till om nån fastnade eller liknande.. sj så kuggade min 240 över på kamremmen så fick börja jaga 17 nyckel som vi hittade sen... sen va de bara fortsätta...big_smile men lastbilen som fastnade tyckte jag de var dåligt av folk att inte hjälpa till, det var jag och en till som fick hjälpa honom loss som inte änns skulle därifrån, jag fick till och med ofra min bäste filt..^^ haha ne men skämt och sido, folk kunde hjälpt till mer där så hade det gått mycket fortare.

Sammanfatning:

Skitkul måste komma igen nästa helg smile bara massa ++++++ till crew eller vad man ska säga.

www.5100.se
130 Inlägg
5 februari 2010
Rallon skrev:
_MaCCe_ skrev:

jo men åskådare fick väl komma sålänge det inte vart 100 pers som bara står...

Jag tycker det var kanon kul..smile bra organiserat och alla hjälpte till om nån fastnade eller liknande.. sj så kuggade min 240 över på kamremmen så fick börja jaga 17 nyckel som vi hittade sen... sen va de bara fortsätta...big_smile men lastbilen som fastnade tyckte jag de var dåligt av folk att inte hjälpa till, det var jag och en till som fick hjälpa honom loss som inte änns skulle därifrån, jag fick till och med ofra min bäste filt..^^ haha ne men skämt och sido, folk kunde hjälpt till mer där så hade det gått mycket fortare.

Sammanfatning:

Skitkul måste komma igen nästa helg smile bara massa ++++++ till crew eller vad man ska säga.

Varsågod till 17 nyckeln, tur att man hade lite skit i bagaget. wink

Tack till alla som kom och hade kul vi kör nästa fredag igen. Kommer komma upp bilder på www.5100.se antagligen under morgondagen och kanske nån filmsnutt.

sj hade jag med familjen och frugans shopping 745´a så jag fick kidnappa claesson´s 744 vinter special och klappe ur ett par varv Tackar!!

Och som sagt alla åsikter om detta bra som dåliga är välkommna.

MVH Peter "Elvis" Sandström 
MK.5100

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

73 Inlägg
6 februari 2010
Vart VÄLDIGT besviken på banan! Rakt fram sen 90 sväng ...  rakt fram och sen 90 igen.. 
Å sen var det nåt så fantastiskt ojämnt..

9 Inlägg
6 februari 2010
jag tycker det var skit kul!! tyckte folk var snabba fram på banan och hjälpa de som kört i. bra organiserat och stort tack till 5100 som gjort detta möjligt.
Hoppas på att snön ligger kvar till nästa fredag med wink

8 Inlägg
6 februari 2010
Hej, hänger aldrig på garaget men känner jag måste kommentera. Visst var banan inget vidare men vad spelar det för roll när bara möjligheten ges. Bor egentligen nere i Karlskrona i Blekinge men där nere finns det ingen möjlighet att få köra "lagligt" på detta viset. Så all heder åt dessa människor som anordnar detta oavsett hur bra/dålig banan är. Det var jag som hade den slitna fula gröna bmw e36an på banan för er som undrar. Är jag kvar här uppe i Nkpg så kommer jag nästa fredag igen och kör sönder mina spoilrar smile

8 Inlägg
6 februari 2010
Glömde nämna en sak också, filmade på banan, tyvärr en mobil tejpad i backspegeln men man ser vad som händer iallafall. Ska klippa lite när jag orkar så kan jag slänga ut den här sen.

www.5100.se
130 Inlägg
6 februari 2010
plamer_ skrev:
Vart VÄLDIGT besviken på banan! Rakt fram sen 90 sväng ...  rakt fram och sen 90 igen.. 

Lite mer bana än vad du beskrev var det ju.....

Tyvärr så är denna banslinga vad vi kan erbjuda, sen kanske det finns utrymme till förändring/fränare bana om vi ser att detta flyter på och funkar

Här finns bilder från körningen

http://www.5100.se/index.php/galleri.ht … p;catid=57

MVH Peter "Elvis" Sandström
MK.5100
Senast redigerat av elvis_lkpg (6 februari 2010)

på den åttonde dagen skapade gud volvon för att hålla alla idioter borta från opel

9 Inlägg
6 februari 2010
härliga bilder! kul att man kom med på några

tack ännu en gång, hoppas verkligen att detta kommer kunna fortsätta fungera i framtiden
tummen upp! wink

Sportcar for Life
315 Inlägg
6 februari 2010
Gött med bilder..smile Tyvärr vart jag visst bara med på 1 bild men men får se till att få mer uppmärksamhet nästa gång så kanske de blir lite mer bilder..smile

SKANK Performence
272 Inlägg
6 februari 2010
ricktigt rolig kväll! banan kunde varit bättre annars bara positiva åsikter från min sida. bra organiserat mm. och tack för hjälpen till med åkarna när jag klippte snödrivan:) ser fram emot nästa helg! syns då;)

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519

73 Inlägg
6 februari 2010
elvis_lkpg skrev:
plamer_ skrev:

Lite mer bana än vad du beskrev var det ju.....

Helt sant! Hade lite för höga förhoppnigar thats all smile

Annars var det kanonbra organiserat! Och trevligt med så mycket folk smile

111 Inlägg
6 februari 2010
Tyckte de va trevligt, Bra organiserat! smile  Kommer nästa gång med!! antagligen  kommer även jag köra Så elivis blir nöjd haha tongue  Och även jag tackar för att ni hjälpte oss ur snödrivan (Satt me i den gula740n) cool
Senast redigerat av lilltofta (6 februari 2010)

"Driv it, like you hate it ! ;)

60 Inlägg
6 februari 2010
Tyckte de va riktigt kul igår! Bara att få möjligheten att leka av sig där ingen kan klaga är ju hur bra som helst! big_smile
Stort beröm till 5100 som tar sig tid !  winkwink
MVH

// Johan //

Med lem
768 Inlägg
6 februari 2010
Som sagt bra jobbat 5100, även om jag inte var där. /Robin

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

1 Inlägg
7 februari 2010
Kul att få köra utan att behöva störa folket tongue
Dock körde inte jag utan åkte med, men var sjukt kul wink

bass i stora lass
203 Inlägg
7 februari 2010
får man komma som besökare om det blir något igen? smile

www.5100.se
130 Inlägg
7 februari 2010
GTI-TDI skrev:
får man komma som besökare om det blir något igen? smile

Vi försöker hålla åskådar antalet till ett minimum, men vist om man åker med nån som ska köra så får man ju kolla....

Majestas
1 319 Inlägg
8 februari 2010
Fanns det några "potentare" bilar på plats?
På bilderna såg det ut som 740 klubben ordnat möte smile

Team VeboTrim

Sök