En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
rycker du kabeln lyser inte lampan alls...men är det inte lättare att laga felet? menar 2 timmar typ tar det om det är silen som är igensatt.
Om det är silen ja. Jag har ingen motorlyft nu...
behöver ingen motorlyft, räcker med en domkraft och en träbit
okay, då ska jag kolla det imorgon. hur får man loss silen då? är det bara ett filter man plockar eller hur gör man, har aldrig grejet med detta innan.
behöver ingen motorlyft, räcker med en domkraft och en träbit
okay, då ska jag kolla det imorgon. hur får man loss silen då? är det bara ett filter man plockar eller hur gör man, har aldrig grejet med detta innan.
hissa upp motorn så högt du kan, lossa tråget, ta loss oljepumpen.
gör rent allt och sätt ihop igen, är ett jäkla pill att få loss tråget men det går. är ännu lättare om du lossar skruvarna till oljepumpen och sen drar bort tråget.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
att lampan lyser på tomgågn kan även va att den börjar bli dålig i lager osv då trycks mer olja igenom dom och då på tomgång när flödet från pumpen inte är så högt kan det räcka för att trycket ska sjunka så pass att den tänds ganska vanligt på gammla slitna b20-b30 att de står och blinkar på tomgång. men om den bara tändes helt plötsligt så är det ju mest troligt något annat