Underbar idée, inte många som sugtrimmat en supra, rätt fränt att åka ifrån de turbomatade sen
tack tack det var ju som själva idè med detta bygge:P vet du vart man kan porta o plana till vettiga pengar? MVH/Lee
Vill du ha ut kräm samt komma i kontakt med en duktig kille inom portning, flödemätning + all motor optimering så går min röst åt Vidar Strand.. Han vet vad han gör!
släng i en s38 så har du 380 sughästar mycket fort
Eller en turbo, men de är ju inge fränt på en supra...
Bmw hit och bmw dit.. s38 är inte jätte häftigt. Ballare med en 2jz sugis
ja det e sant men det e inte lika utvecklande och unikt att gå den enkla vägen visst kan jag slänga i en lexus v8 så ha man 400hk++ men det e enkelt jag bli nog först i världen o få ut 360-380hk på en sugis supra
Underbar idée, inte många som sugtrimmat en supra, rätt fränt att åka ifrån de turbomatade sen
tack tack det var ju som själva idè med detta bygge:P vet du vart man kan porta o plana till vettiga pengar? MVH/Lee
Vill du ha ut kräm samt komma i kontakt med en duktig kille inom portning, flödemätning + all motor optimering så går min röst åt Vidar Strand.. Han vet vad han gör!
JAg är väldigt skeptisk till att du får ut ens i närheten av dom där sifforna. Har varit ganska länge på utländska Supra forum och ingen som har samma ambitioner har ens varit i närheten av dom siffrorna.
För att inte bara vara helt negativ utan även visa ett exempel så kan du titta på denna (305HK), riktigt välbyggt och en hel del pengar nerplöjt i den:
börja med att kolla andningsvägarna= avgas,insug, sen bör du ha vassa kammar portad topp och ökat komp. sen måste du kolla soppa och tändning sen måste du kolla kylning mm mycket man kan göra=)
Dream Came True .......... But will it Last.......
börja med att kolla andningsvägarna= avgas,insug, sen bör du ha vassa kammar portad topp och ökat komp. sen måste du kolla soppa och tändning sen måste du kolla kylning mm mycket man kan göra=)
tack för informationen det kommer med tiden hinner nog inte allt detta i år ska göra så gott jag kan MVH/Lee;)
Eftersom du inte verkar veta vad du ska göra eller vart så blir det nog svårt att få den klar i vår. Sånt här går ju inte direkt fort att färdigställa, spec om man inte gör det själv. men lycka till
Eftersom du inte verkar veta vad du ska göra eller vart så blir det nog svårt att få den klar i vår. Sånt här går ju inte direkt fort att färdigställa, spec om man inte gör det själv. men lycka till
oo nej nej det här e ju långtids projekt gör det så gott jag kan men jag ska bänka den i vår bara vill ställa in kammarna vid bänkning med vet nåt företag som man kan åka in o ställa in dem? de företag jag känner till e ju japtuning ppf o pbz