nr 2.. tysken bara måste sticka ut lite och får inte blandas ihop med m5.. anser själv att det inte är ngt speciellt med en "m5" om det inte är en äkta m5. finns ju m-paket på rätt många e60is och e61or.
Den fronten ser renare samt mer harmoniserad ut. Ser ut som det saknas nått på nr.1, hade sidoflärparna inte varit så låga hade det kanske sett bättre ut.
Den fronten ser renare samt mer harmoniserad ut. Ser ut som det saknas nått på nr.1, hade sidoflärparna inte varit så låga hade det kanske sett bättre ut.
Mvh Jonas
klart NI ska bestämma jag vill ju ha en som folk tycker ser bra ut Jag själv tycker helt ärligt oxå om nr två men velar lite
Så nu har jag skickat PM till Adrian och ska se om han kan hitta på nåt kul
Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
Tyvär så har beställnigen dröjt då jag väntar på adrian ska kontakta mig då han kanske ska hjälpa mig med att bygga nåt i still med bilderna nedan fast ändå unikt
Senast redigerat av ExCon (25 februari 2010)
Den längst ner "KS-CARSTYLING-versionen" är helt klart snyggast enligt mej men det viktigaste är att du själv tar det du själv vill ha och inte vad andra tycker. E60/61 är ruggigt snygga bilar!!!
Den längst ner "KS-CARSTYLING-versionen" är helt klart snyggast enligt mej men det viktigaste är att du själv tar det du själv vill ha och inte vad andra tycker. E60/61 är ruggigt snygga bilar!!!
Jo det är klart jag själv ska ta det jag vill ha. Men grejen är den att när man bygger om en bil kan man bli blind ibland så därför bättre med råd o tips från folk som tycker om sånt
Men jag tror jag tar o beställer KS fronten går ju på endast 1700:-. Blir det inte som jag tänkt mig så har man råd att byta..
Pratade med Adrian igår och han kommer nog att kunna ta in bilen ev i början på april så om ks fronten inte blir snygg så får han bygga en ny till mig :p han kommer att bygga om röven på bilen i vilket fall ändå.
Så idag fick jag samtalet jag har väntat på lääääääääääääääääääääääääääääääänge.. bilen kommer hem på freda!!!
residence: Den kommer att vara klar tills dess OM Xmotos.se håller vad de lovar!
marcus_89: Det blir den fronten till att börja med
PS: Vet nån nåt om www.xmotos.se?? verkade FÖR bra för att vara sant har lagt min beställning och när jag ringde de så var han skit trevlig att prata med och hjälpsamm för den delen.
brorsan funderade på självmordsdörrar from xmotos.se i malmö. men att de ville ha 15000 + att man ska bränna soppa tur/retur malmö-sthlm .. not worth it.
brorsan funderade på självmordsdörrar from xmotos.se i malmö. men att de ville ha 15000 + att man ska bränna soppa tur/retur malmö-sthlm .. not worth it.
men xmotos är trevliga
Nice:) Jag har beställt lite delar därifrån så jag ville veta hur det var med de.
Andro var hos mig idag BTW och jag såg inte röken av dig :p
Den profilen du kommer ha på 9.5"orna kommer se helt knas ut ifall du inte sänker bilen maximalt. Annars ett coolt projekt... Lycka till.
Knas är väll positivt eller hur? Jag kommer till att börja med sänka den 50mm fram och sedan kapa ett varv på de fjädrarna (eller Andro_galic på garaget ska kapa de åt mig ) OBS endast tillfäligt då coilovers är på väg
sen så måste jag hitta nån som sänker den bak via datorn då BMW i solna inte vet vad jag snackar om och säger att det är omöjligt att sänka den bak vi datorn??? (sista gången jag satte min fot där kan jag säga!!!) helt jävla noll på vad det gäller bilar känns som att snacka med en vägg! :@