Joo min är lättare än S60n men dom går rätt bra ändå
Jag tror att du tar honom, inte lätt men du tar honom. Som sagt så väger din bil säkert en hel del mindre plus att du har rätt gott om ponnys under huven.
fick papper på på att jag får min nya turbo och nya bränslepump i morrn ställa på runt 1,4 - 1,6 ladd
Då blir det lite mer hästar.... och kanske lite för mycket för maskineriet.... passa dig för att höja för mycket!! Hade du 4wd eller har du framkrafs? Kan ju vara svårt att få ner kraften i asfalten om du har fram... och då vinner s60R:en överlägset!!
Fattar inte varför du vill rejsa mot en original S60 R när du har 340 hk och en original R har 300 hk. Ungefär som att jag som har en bil som pumpar +500 hk skulle utmana dig. Känns lite meningslöst om du förstår hur jag menar. :-)
Det du skall göra är naturligtvis att utmana en S60R som har trimmats av BSR eller TME eller ngn annan firma. Då kommer ni att ha ungefär samma effekt och rejset blir intressant.
Corvette C 6 Z06, Audi R8 V8 - Sålda
Audi A6 BTdi, Audi R8 V10 Plus -Nuvarande
Fattar inte varför du vill rejsa mot en original S60 R när du har 340 hk och en original R har 300 hk. Ungefär som att jag som har en bil som pumpar +500 hk skulle utmana dig. Känns lite meningslöst om du förstår hur jag menar. :-)
Det du skall göra är naturligtvis att utmana en S60R som har trimmats av BSR eller TME eller ngn annan firma. Då kommer ni att ha ungefär samma effekt och rejset blir intressant.
Han kan väl ge sig på Evolve R:en? Borde ge bra motstånd:D