Några polares projektarbete (jag är med på några hörn med min Corolla 4WD också ). Kanske aningen stor men jag lovar den är värd varenda MB! Blev ruskigt underhållande. Så tanka och kommentera nu!!
Jo musiken är inte min favorit heller men den passade faktiskt ganska bra till den här tyckte jag .
En ganska kul grej är att efter min polare flyger i 110kmh med Peugeoten och kameran vänds ner får han 90-graders-ställ åt höger i typ 90kmh, sen kast tillbaka så bilen är vänd 90 grader åt vänster i typ 70kmh för att till sist få ytterligare en rutur och hamna 90 grader åt höger igen och stanna. Jag såg det inte själv men enligt han som filmade så missade han att filma det just för att det så så jävla sjukt ut och han var övertygad om att han typ skulle dö och var så chockad att han glömde bort det .
Håller på att ladda upp den på Streetfire nu eftersom mitt webhotell antagligen kommer döda mig annars. Jag uppdaterar med streetfire-länken sen. Fortsätt tanka och kommentera så länge .
Projektarbete?? Vad var poängen med det då? Rolig film annars, synd att man inte får se peggan in action efter hoppet
Jag filmade!! Men jag blev lite chockad av farten.. det är ju en kurva precis efter.. så hela min hjärna gick igenom all första-hjäpen kunskap så det inte blev något över till armarna som skulle flytta kameran :S Men det gick ju bra.. han höll sig ju på vägen iaf