Nu har jag testat byta spole och modul rotor fördelare stift kablar huvudrelä kamlägesgivare grundlägesgivare jordat om motorn samt koppla ur larmet men inget något jag glömt ???? HJÄLP
nu har jag vart ute och skulle kolla felkoder men när jag satte i kontakten i a6 för tändning men det vill inte visa en enda kod blinka inte en enda gång vad kan va felet då ??
Tror också att det har något med jordflätan eller något liknande då du har testat i princip allt.
jag satt och fundera lite nu har ju lackat vent kåpan och till den sitter det ju två små jordflätor men den borede äl jorda endå har ju provat med startkablar och jordat i bilen och till lådan
jag är ganska dåligt på skruva men hade liknande fel på min 240 med stift som var ca 1-2 månader gamla men de var dåliga endå fast de såg bra ut:) testa byta
Men du tankar ju spolarvätska och diesel i din bensinare så...
jag är ganska dåligt på skruva men hade liknande fel på min 240 med stift som var ca 1-2 månader gamla men de var dåliga endå fast de såg bra ut:) testa byta
Men du tankar ju spolarvätska och diesel i din bensinare så...
en liten fråga vad har de med det jag fråga om han gör de svara på de som jag frågar ist