Nice! Sänkte min bil här om dan, var värt varenda krona. Så det rekomenderar jag starkt ifall ekonomin går ihop!
Nice man. Vad heter kitet du satte på? Kosta?
Köpte endast sänkningsfjädrar, märket H&R. Kostade 2500 med frakt, från ett svenskt företag. Sänkte 35mm. Men blev mer. Och ännu bättre väghållning än den redan hade
Hmm det dar hade jag viljat vara med pa, verkar vara lite roligare bygge den har gangen. Javligt att man ska vara sa langt bort nu.
mm skyll dig sj.. vi hade ju velat haft dig här.. när kommerdu hem!?
Kommer hem i augusti men sen blir det nog och åka tillbaka, fått erbjudande om förlängning. Du får väl hjälpa mig med calibran sen när jag kommer hem fast det blir ju tidigast 2012 antagligen 2013 haha
Hmm det dar hade jag viljat vara med pa, verkar vara lite roligare bygge den har gangen. Javligt att man ska vara sa langt bort nu.
mm skyll dig sj.. vi hade ju velat haft dig här.. när kommerdu hem!?
Kommer hem i augusti men sen blir det nog och åka tillbaka, fått erbjudande om förlängning. Du får väl hjälpa mig med calibran sen när jag kommer hem fast det blir ju tidigast 2012 antagligen 2013 haha
ja klart ja kan göra de.. säg bara till när du kommer! kom gärna och hälsa på med.. var ju ett tag sen..