300+ med en polares R1a som han hade stoppat på lite lull-lull. Med bil är det nog 240-250 skulle jag tro. Och just det, får ju inte glömma 140 med snowracer efter bil
Men kan säga att ja blev förvånad över hur bra en Ford escrot 95a 1,8 116hk går. Tjejen skojrejsa mot en celica å fick upp den i 195km/h mätarfart 4 pers varav en vägde under 70 å en över 100
FORD vettu
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Uppskattningsvis 360 snåret nånstans, hade mer att ge, det var 70 graders uppförsbacke, hade plog bakom bilen, full bil + full tank rätt så skapligt ändå för en volvo 240 som bara gick på 2 cylindrar (sugmotor)
Uppskattningsvis 360 snåret nånstans, hade mer att ge, det var 70 graders uppförsbacke, hade plog bakom bilen, full bil + full tank rätt så skapligt ändå för en volvo 240 som bara gick på 2 cylindrar (sugmotor)
jag o polare har våran isbil, Skårpan kan vi kalla denne underbara varelse, vi beslöt oss för att för engångs skulle våga maxa detta monster, bilen ifråga är en ford scorpio 1.9 TD (TurboDude), ut på E4an for vi i riktning mot murmansk blandad blå/vitrök 1an 2an 3an börja hitta lite gräpp när man slira på koppling till 4an när vi var uppe i dryga 300 beslöt vi oss för att lägga i 5an, TurboDudes seg drar ju rätt bra så vi skicka 5an o de bara mata fyyfan mätarn drog för bi 350 - 400 ja styvt 420 innan vi senapsgas matade den rakt i insuget med en JULA trädgårds slang(nejnej vi sparar inte på krutet) senapsgasen gav en sån jävla kick att bilen gjrode en bakåt volt o gick sen som ett äpple efter vägen så så fick skårpan åka på skroten i berlin, där denne fina bil står nu och vilar
Senast redigerat av The_Mechanic (15 september 2008)
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
The_mechanic OK? men de va inte ni som körde utan framhjul o släpa en kundvagn efter er ? för isåfall har ja inte sett er
SCCHCHHH säg fan itne att vi stal en LIDL kundvagn i tjernobyl faststripsad på solluckan med bakåtvända flames, ingen som får veta !, vi lätta skårpan genom att ta bort fram hjulen ja! o den gick som satan, fyyfan
Senast redigerat av The_Mechanic (15 september 2008)
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -